MODULE
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
- Frits@Vrolijk
Re: MODULE
Bluetooth module 1K8 035 730 C funktioneerd samen met RNS510 en RCD510 Radio/ Navigatiemodellen en witte Tacho.
Ondersteund Multifunktionssturrwiel etc...telefoonboek op display, etc...
-Bluetooth audio A2DP
-Wit MFA en multicolor MFA
-Multifuntioneel stuurwiel (vereist bij deze module i.v.m aanmelden telefoon via MFA)
-Rns 510, Rcd 510, Rns 310, Rcd 310
Deze module heb ik dus moet er in vagcom wat veranderd worden want bij mij werkt dat dus niet iemand een idee haha
En anders zoek ik wel een profi die dat doet tzt
Ondersteund Multifunktionssturrwiel etc...telefoonboek op display, etc...
-Bluetooth audio A2DP
-Wit MFA en multicolor MFA
-Multifuntioneel stuurwiel (vereist bij deze module i.v.m aanmelden telefoon via MFA)
-Rns 510, Rcd 510, Rns 310, Rcd 310
Deze module heb ik dus moet er in vagcom wat veranderd worden want bij mij werkt dat dus niet iemand een idee haha
En anders zoek ik wel een profi die dat doet tzt
Mvg Frits
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
- Frits@Vrolijk
Geen reet werkt er via mijn Rns
Als ik tel indruk op mijn Rns valt het geluid weg
Krijg dan geen scherm waarop ik een nummer kan intoetsen of iets dergelijks
Kan wel gewoon handfree bellen met me carkit maar dat is net fff minder leuk haha .
En volgens een verkoper van de module die ik heb in mijn auto zou alles moeten werken op mijn Rns dat zijn zijn woorden he
http://www.ebay.com/itm/OEM-Bluetooth-I ... 1123969%26
Deze set kwam ik wel tegen maar weer een hoop gefuck met kabelboom trekken en solderen
Als ik tel indruk op mijn Rns valt het geluid weg
Krijg dan geen scherm waarop ik een nummer kan intoetsen of iets dergelijks
Kan wel gewoon handfree bellen met me carkit maar dat is net fff minder leuk haha .
En volgens een verkoper van de module die ik heb in mijn auto zou alles moeten werken op mijn Rns dat zijn zijn woorden he
http://www.ebay.com/itm/OEM-Bluetooth-I ... 1123969%26
Deze set kwam ik wel tegen maar weer een hoop gefuck met kabelboom trekken en solderen
Mvg Frits
- staffpride
- Contacteer:
Dus je kan wel handsfree bellen met je module, maar je ziet niks op je rns en mfa
- staffpride
- Contacteer:
- Frits@Vrolijk
Juist ha ha
En dat is juist zo tof en nogmaals er stond een zelfde module te koop als ik dus heb .
En verkopende partij zei dat alles moet werken met de module die ik nu heb vandaar mijn vraag dus
En dat is juist zo tof en nogmaals er stond een zelfde module te koop als ik dus heb .
En verkopende partij zei dat alles moet werken met de module die ik nu heb vandaar mijn vraag dus
Mvg Frits
- Frits@Vrolijk
staffpride schreef:En waarom een set met kabelboom kopen, die zit er toch al in.
Denk dat ik een aantal kabeltjes mis die wel in die kabelboom zitten die je bij de Ebay module krijgt
En bedoel het niet lullig maar er zijn 2 opties of de module die ik heb kan wel goed werken op mijn Rns en dan bedoel ik dat alle functies het doen en ik wat zie op mijn display van mijn Rns .
Of ik moet een andere module kopen om alles goed werkend te krijgen
Mvg Frits
- staffpride
- Contacteer:
Vind het maar een vreemd verhaal, je zal wel iets niet goed doen.
Maar 2 kabels aansluiten gaat niet hoor haha.
Dan moet je de oude er eerst uit halen om dan weer een andere er in te zetten.
Enigste wat jij mist in je kabel is doorschakeling van de microfoon voor voicecontrol en stereo bluetooth audio.
Maar 2 kabels aansluiten gaat niet hoor haha.
Dan moet je de oude er eerst uit halen om dan weer een andere er in te zetten.
Enigste wat jij mist in je kabel is doorschakeling van de microfoon voor voicecontrol en stereo bluetooth audio.
- Frits@Vrolijk
Nee dat snap ik Staff dat ik geen twee kabelbomen kan gebruiken haha
En wat is er raar dan aan mijn vraag de vraag is alleen of die module die ik nu heb alle functies zoals telefoonboek in je Rns display en bellen via je Rns display ondersteund dat is alles .
Het kan toch zijn dat het met deze module die ik heb moet werken maar er iets niet goed staat softwarematig En dan is het suf een andere module te kopen
En weet nu dat voiscontrol los staat van het bel gedeelte
En wat is er raar dan aan mijn vraag de vraag is alleen of die module die ik nu heb alle functies zoals telefoonboek in je Rns display en bellen via je Rns display ondersteund dat is alles .
Het kan toch zijn dat het met deze module die ik heb moet werken maar er iets niet goed staat softwarematig En dan is het suf een andere module te kopen
En weet nu dat voiscontrol los staat van het bel gedeelte
Mvg Frits
- staffpride
- Contacteer:
Jij hebt een basic module en geen premium.
Heb je ook zo'n ding op je dashboard zitten?
Dan gaat ie zeker niks weergeven op je rns
Heb je ook zo'n ding op je dashboard zitten?
Dan gaat ie zeker niks weergeven op je rns
- Frits@Vrolijk
Klopt staff dat ding heb ik op me dashbord zitten . Blijft raar en geloof jou hoor dat die verkoper vande zelfde module zegt dat het moet werken .Hij zegt dat het met vagcom te regelen is en hij dat kan regelen .Schiet mij nou maar dood . Dus het wordt een andere module oke thanks en 1 fijne dag
Mvg Frits
- staffpride
- Contacteer:
Module zal ongetwijfeld werken op je rns, maar denk eerder dat je kabelboom niet naar de rns loopt, omdat je auto niet standaard met de rns is geleverd.Frits@Vrolijk schreef:Klopt staff dat ding heb ik op me dashbord zitten . Blijft raar en geloof jou hoor dat die verkoper vande zelfde module zegt dat het moet werken .Hij zegt dat het met vagcom te regelen is en hij dat kan regelen .Schiet mij nou maar dood . Dus het wordt een andere module oke thanks en 1 fijne dag
Daarom zit er ook dat ding op je dashboard. via dat ding loopt je kabelboom nu.
Als jouw rns niet "weet" dat er een telefoonmodule in zit, kan hij ook niks weergeven
Programmeren met vagcom zal het niet zijn, als de kabelboom juist zit geeft hij het gelijk weer op de rns, je hebt daar geen codering voor.
- Frits@Vrolijk
Oke staff nu is het duidelijk Jou verhaal kan ik plaatsen .Pb anders een prijs zodat alles werkt inc voiscontrol .Bedankt zover .
Mvg Frits
- Frits@Vrolijk
En kan nu met de update naar 4120 in het verborgen menu wat heb ik hier verder aan niks toch
Mvg Frits