voeg me toe aub, heb een tijdje niet gespeeld
en het wordt tijd dat ik nog eens wat progressie haal

scaffie78 (psn)
Pascal78g(social)
wel stom dat ik mijn dewbauchee juist heb ingeruild

Die heeft het even zwaar gehad ja. hahahaGolf88 schreef: @ Crokko:
Om hier op in te haken.. Gisteravond net voor het afsluiten, die gast met die bounty die uiteindelijk vertrokken was uit ellende..Heerlijk! Ik ga eens uitzoeken hoe dat werkt met het filmen van je doet gamen. We hebben inmiddels ook al een compilatie bij elkaar gegamed/aangekloot denk ik zo.
Uiteraard wordt er nog gegamed! We moeten juist groeien, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.p78 schreef:wordt er nog veel gespeeld door jullie?
voeg me toe aub, heb een tijdje niet gespeeld
en het wordt tijd dat ik nog eens wat progressie haal
wel stom dat ik mijn dewbauchee juist heb ingeruild
En beantwoord!p78 schreef:heb al een request gedaan![]()
Ik heb je een "verzoek" gestuurd. C U online soonp78 schreef:en als active ingesteld
ps swaffie en scaffie
+1 Helemaal mee eens!Crokko schreef:Misschien moeten we onaangekondigde aanmeldingen afketsen?
Mochten het mensen van hier zijn, dan horen we dat vanzelf.
Zoals het nu is, lijkt het erop dat vreemdelingen zich willekeurig aanmelden.
Hoe denken jullie daarover?
Haha ik zei al het zelfde tegen Crokko via de appp78 schreef:en als active ingesteld
ps swaffie en scaffie
Geen geld en geen auto's, dan gaat er structureel iets verkeerd.PatrickR schreef:Grotere garages? Haha ik kan me nog geen grotere garage dan voor 2 autos veroorloven, en staat mn Personal vehicle in en 1 gestolen ding haha. Een auto kan ik nog niet betalen
Ik ben er ook bang voor ja, al is het niet zo veel dat je ermee zult verdienen? Al zou je bijvoorbeeld $ 1.000,- per dag of week ermee verdienen per pand, heb je toch een lekker extraatje zonder er gelijk rijk mee te worden?KnuffelTurk schreef:Die van de properties is erg goed van je Thijs maar denk niet dat ze dat ooit zullen doen. Je moet/kan nepgeld met echt geld kopen.
Ik heb hem nu een paar weken thuis staan, maar moet eerlijk zeggen dat ik hem pas een keer of 3 aangehad hebGolf VI GTI Adidas schreef:Trouwens, zijn er al mensen met een PS4 of ééntje in de bestelling staan?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 7 gasten