Is gemeten in de 4. Jouwe in de 3.GolfL schreef:Vermogens van een ED30 stage 2 worden met de keer hoger!
Ik zie dat jou k04 bij de 3000 al opgespoeld is, en beduidend langer zijn koppel vasthoud. Is dit door de aral 102?
Nokkenasverstelling, VVTs3. schreef:Hoe komt het dat hij nog eventjes in koppel stijgt tussen 4100 en 4400 tpm? Blijkbaar ligt het niet aan de chip want je ziet het in beide chipjes terug.
Edition30 schreef:350 pk en bijna 470 Nm voor een Ed30 is zeker een super waarde. Netjes hoor.
Eeeeuuuhh, Mark eventjes het kenteken weghalen in de uitdraai?
Deels weg dus, 100 kansen om het kenteken te vinden.Race Eend schreef:Edition30 schreef:350 pk en bijna 470 Nm voor een Ed30 is zeker een super waarde. Netjes hoor.
Eeeeuuuhh, Mark eventjes het kenteken weghalen in de uitdraai?
Uhh het kenteken is weg, ipv de getallen staat er xx.
En van die 100 kunnen er nog zomaar 2 andere ED30's die in de zelfde week geleverd zijn gevonden worden.Edition30 schreef:
Deels weg dus, 100 kansen om het kenteken te vinden.
So true... Ik ga ook al wat jaartjes mee in de exclusieve auto's, maar heb nog nooit gehoord dat mensen via een kenteken je adres weten te achterhalen. Ja, van horen zeggen, maar for real? Beetje broodje aap imo.Race Eend schreef:En van die 100 kunnen er nog zomaar 2 andere ED30's die in de zelfde week geleverd zijn gevonden worden.Edition30 schreef:
Deels weg dus, 100 kansen om het kenteken te vinden.![]()
Ik denk dat ook ergens de grens getrokken moet worden, ik geloof nooit dat er een kereltje alle forums af zit te struinen en dan kentekens op de RDW gaat ontcijferen. Het is wat anders als je een marktplaats advertentie neerzet met je woonadres etc.
Aan puur een uitdraai met kenteken heb je nog weinig, zonder chassisnummer etc.
Als men zo panisch is dat je kenteken gezien kan worden, dan kun je ze er ook maar beter afhalen elke nacht dat je gaat slapen
Moet zeggen dat ik er zeker dik tevreden mee benKlouxOne schreef:mooie waardes hoor! 285 pk. rijd wel lekker zeker?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten