En ja wel jammer anders was je nu natuurlijk klaar geweest maar kan gebeuren he

Chris5gti schreef:zoals ik al zei heb ik dus ook zon glas dopie besteld bei geceant.de (hopelijk past die goed) en voor de ruitenwisser kun je zon kleine poelietrekker gebruiken en idd inspuiten met wd40 . Ben benieuwd mijne zal midden volgende week binnen komen denk ik .. Had je er zon setje bij besteld met die reiniger en ruitenkit ?
En ja wel jammer anders was je nu natuurlijk klaar geweest maar kan gebeuren hescherven brengen geluk dacht ik
Ik snap je effe nietMKV Nmgn schreef:Eigenlijk had je ook even erbij moeten zetten dan een maat van je ook na 2 maanden niet ontvangen had en dat je het geld terug wilt,
En dan lekker op het polo forum bestellen die passen ook een stuk beter
De Pasvorm bij mij paste die niet helemaal lekker en moest met schuurpapier mijn Raam wat schuren zodat die erin paste en toen die eenmaal soepel erin ging viel die op de grond ( KAPOTChris5gti schreef:Ik snap je effe nietMKV Nmgn schreef:Eigenlijk had je ook even erbij moeten zetten dan een maat van je ook na 2 maanden niet ontvangen had en dat je het geld terug wilt,
En dan lekker op het polo forum bestellen die passen ook een stuk beterIk ken niemand die daar al iets heeft besteld (buiten mensen op het duitse forum ).. Polo forum ? Vertel
edit : effe opgezocht .. dit is eentje van gecleant.de , vind hem er toch wel mooi inzitten eigenlijk of wat bedoel je mbt pasvorm ?
Voor mijn vriendin zal het snel normaal worden haha,kevin78 schreef:Netjes toch !!! Geniet ervan wordt snel normaal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten