Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Race Eend schreef:Niet specifiek iets gemodificeerd, voor het eerst sinds 15 november de cupra maar weer eens uitgelaten, om tot de conclusie te komen dat er geen fuck aan is in de kou met dit vermogen (banden krijg je niet warm).
Bij 6000rpm in de 3 (150kph) op de snelweg gewoon vol wielspin trekken is niet leuk
Affijn, afgespoten en weer terug in de garage gezet.. hopen dat het snel lente wordt.
Eigenlijk wel indrukwekkende cijfers voor de kleine cupra!!
Hiermee kun je jezelf wel eens uitleven natuurlijk.
GR
Bjorn
V GTI 5D LEDER 18"KARTHOUM / 19"Talladega / 18"OZ ST*LM
Jeffreyvdt schreef:Bedankt Gerben.
Het staat een stuk netter dan die kale knopjes.
Ziet er leuk Jeffrey. En ook een nette foto reportage.
Wat betreft die twee linker handen, dat valt zo te zien wel mee .
De kleinere dingen lukt mij wel maar motorisch ben ik wat minder handig in maar daar heb ik dan weer iemand voor die een motorblok zo uit en in elkaar zet.
Na werk de auto met de hand gewassen! Dat was ook wel echt nodig!
Als ik de wintervelgen niet uren lang in de wax had gezet was ik bij hoge uitzondering door een wasstraat gereden. Ik heb geen zin dat door 1 wasstraat beurt mijn wax on wax off eraf wordt gehaald! Ze staat er weer prachtig bij!
Daarna een seal laag van CARTEC aangebracht en uitgepoetst!
Krassen in een wasbeer is niet altijd van toepassing.
Ligt er daad werkelijk aan naar welke wasbeer je gaat ik durf met zekerheid te zeggen de wasbeer bij ons op het werk geeft geen krassen,
( ik onderhoud hem dan ook zelf en maak hem dan zelf ook schoon )
We hebben dan ook verschillende programma's
1 afspoelen met hogendruk & schuim + Wassen & drogen ( Geen krassen )
2 wassen + drogen ( kans op krasjes )
3 wassen + zonderdrogen ( Kansloos krijg je vlekken van )
Ik wil niet tegen spreken ofzo .. Maar neem een nieuwe zwarte auto en gebruik de duurste en beste was straat wat er is . zelfs als je hem schoon er door heen zou laten gaan . Heb je nog krassen ! Krassen zijn voorgeprogrameerd in iedere wasstraat .
Ik gebruik ook altijd de wasstraat. Eéntje met lappen in plaats van borstels. Heb/neem niet de tijd om elke keer met de hand te wassen. Auto krijgt er geen noemenswaardige krasjes van en ik hou tijd over. Ben erg zuinig op mijn auto, maar het blijft een gebruiksvoorwerp.
Nu:
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black
Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI
De borstels bij ons op het werk zijn van schuim gemaakt en kunnen geen zand opnemen dus de krassen zijn echt nihil,
maar daarin tegen ik poets de auto maandelijks dus zal het sowieso wel mee vallen
Als spuiter kijk ik natuurlijk ook met een heel ander oog naar lak dan anderen . En ik ben meschien een beetje te precies .. Maar voor mij is de auto niet alleen een gebruiks voorwerp en word die iedere week min 1 keer met de hand gewassen .
Al een tijd in mijn hoofd om de gti gril eraf te halen en deze weer met back 2 black van mothers in te smeren....
Vandaag is het ervan gekomen. Twee schroeven los en gaan. Ik wist niet dat het zo vies was achter de grill dus dit heb ik vervolgens ook nog even gewassen!