Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
als ik je een tip mag geven : maak kleine draaiende bewegingen met waxen zo komt overal evenveel en word het gelijkmatiger opgedragen en verminderd de kans op poets krassen . Je hebt ook een paar plekjes overgeslaan he , maar ziet er op de foto wel glimmend uit
Thnx! voor de tip!!! Ik behandel de wax lotion niet als WAX! misschien moet ik dat wel doen. Nadat ik de foto heb genomen heb ik de rest van de lotion aangebracht...
Gisteravond met een maat van me de auto schoon gemaakt
Hij ging vandaag naar meeting ik kon niet mee heb een verjaardag maar het gebak wat ik aan het eten ben wou ik eigenlijk ook niet missen
Mijn GTi heeft 4000km weg nu maar de uitlaten zijn erg zwart en vies, krijg ze niet meer gewoon schoon gemaakt, iemand nog tips waarmee de uitlaten weer mooi zijn te krijgen??
ronzuid schreef:Mijn GTi heeft 4000km weg nu maar de uitlaten zijn erg zwart en vies, krijg ze niet meer gewoon schoon gemaakt, iemand nog tips waarmee de uitlaten weer mooi zijn te krijgen??
Jeffreyvdt schreef:De auto gewassen voor de meeting van de gticlub-holland.
En mijn rechterstoel hendel vernieuwd.
Voor.
Na.
Jeffrey, Heb jij een hond onder de stoel zitten? Knaaaaaaag.......
René
Nee gelukkig geen hond maar het ziet er nu wel weer nieuw uit..
Bij mijn auto heb ik het zelfde! heeft denk wel een hond in gezeten (vorige eigenaar)
nou heb ik ook een nieuwe gekocht maaaarr..... hoe krijg je dat ding er nou fatsoenlijk af?!
MKV GTI DSG (Klik)| Black Magic Pearl | 5 Deurs | Leder | Schuifdak | Milltek Turbo-back Non-Resonated | Forge Twintake + Catch Can | Eibach sportsline | Brembo 17Z 330mm | 18" Golf R wielen / Denver | JD Stage 2
Vandaag is even wat plaatjes gemaakt na een was en poetsbeurtje,volgende week de difussor en de spiegelkappen in een carbonlook laten wrappen,ben benieuwd hoe het zal worden,getwijfeld over mijn dak,maar durf het toch niet aan ,wel een setje booskijkers bestelt.
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gti-Mar schreef:Vandaag is even wat plaatjes gemaakt na een was en poetsbeurtje,volgende week de difussor en de spiegelkappen in een carbonlook laten wrappen,ben benieuwd hoe het zal worden,getwijfeld over mijn dak,maar durf het toch niet aan ,wel een setje booskijkers bestelt.
Zijn deze foto's gemaakt onderaan de Hartelbrug? Bij de sluisjes?