Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wellicht dat jullie mij is kunnen helpen..
Zit al tijdje met de vraag in mijn kop of het voor Nederlanders legaal is om op air in België te rijden. Ik weet dat Belgische wagens niet voorzien mogen worden van air en deze eigenaren dan ook bij controle een groot probleem hebben.. Maar hoe zit dit voor Nederlandse voertuigen die in België rondrijden ??
Is gewoon even een random vraag van mijn kant hoor zo langzamerhand worden we steeds wijzer in dit soort zaken
Gezien het in belgie verboden is om zware aanpassingen te doen aan je vering zeg maar, kortom airride is verboden.
Nu zei een kameraad van mij dat dit ook zou gelden voor Nederlandse voertuigen die daar rond rijden
Cooltruck schreef:Gezien het in belgie verboden is om zware aanpassingen te doen aan je vering zeg maar, kortom airride is verboden.
Nu zei een kameraad van mij dat dit ook zou gelden voor Nederlandse voertuigen die daar rond rijden
Je hebt dat filmpje toch ook met die belg die gewoon rond rijdt terwijl zijn bodem continu over de grond schraapt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK VW Polo 6R BM Opel Astra GSI
Cooltruck schreef:Gezien het in belgie verboden is om zware aanpassingen te doen aan je vering zeg maar, kortom airride is verboden.
Nu zei een kameraad van mij dat dit ook zou gelden voor Nederlandse voertuigen die daar rond rijden
Je hebt dat filmpje toch ook met die belg die gewoon rond rijdt terwijl zijn bodem continu over de grond schraapt
Hahahahaha en dan dat die nog zegt, '' als ik niets hoor schuren op de weg dan klopt er iets niets! ''. Met zijn Golf 5.
hahaha! ja dat klopt, die vent is niet helemaal 100 denk ik
Maar nee vroeg het mij gewoon af, geen idee wat de precieze regels zijn in het belgen land hoor, maar weet dat het verboden is voor de auto's daar...
JorisZZZZ schreef:Kijk op meetings, al die belgen rijden op air
Is het in belgie ook niet zo dat als je aanhouden word je een TUV verklaring moet overhandigen?
Toen ik mijn R ophaalde in Duitsland kreeg ik een stapel van de verklaringen mee, werd je naar van. Verkoper zei ook als je ermee rijdt en je kan niet gelijk op locatie het TUV rapport laten zien ben je de sjaak.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK VW Polo 6R BM Opel Astra GSI