Wat een beest!

Puur E85 en al 600nm vanaf 3000 rpm..... pffff. Waarom leveren de andere turbo's (Golddigger) zo laat pas echt het vermogen? DSG?KlouxOne schreef:de tandjes! wat een strakke dyno. dit loopt echt veel mooier dan je vorige setup. het begint een beetje op Jeroen dik zn oude golf 5 te lijken![]()
Wat een beest!
Oké, nu het aangekondigde addertje rondom mijn GTI cijfers:sitechris schreef:Wow, dik 400 pk. Dat is ook enorm!
Tja ik denk wat JD altijd doet. In 1e instantie had ik rond de 291-292 pk. Volgens mij zijn de aanpassingen prima in overeenstemming met andere wagens met zelfde configuratie zoals bzb, verschillen in afronding zeg maar. Niet iedere motor is precies hetzelfde en het maakt uit welke benzine op welk moment en welje temperatuur etc. Mark heeft diverse runs gedraaid en ik begreep dat boven Jeroen bezig was om de dsg stage 1 te verzorgen. Moet zeggen dat het schakelen nu op sommige momenten geheel geruisloos gaat en snel.golfruud schreef:@ rieshammer, wat hebben ze bij JD precies gedaan kwa tuning.
Prachtige cijfers.
Ik zie toch echt 500nm bij 3000 rpm...Renekesgti schreef:KlouxOne schreef:de tandjes! wat een strakke dyno. dit loopt echt veel mooier dan je vorige setup. het begint een beetje op Jeroen dik zn oude golf 5 te lijken![]()
Wat een beest!
Puur E85 en al 600nm vanaf 3000 rpm..... pffff. Waarom leveren de andere turbo's (Golddigger) zo laat pas echt het vermogen? DSG?
Oke dat begrijp ik, maar ik bedoel heb je stage 1 of stage 2, met of zonder ander luchtfilter of carbonio airbox, aanpassingen dsg enz.rieshammer schreef:Tja ik denk wat JD altijd doet. In 1e instantie had ik rond de 291-292 pk. Volgens mij zijn de aanpassingen prima in overeenstemming met andere wagens met zelfde configuratie zoals bzb, verschillen in afronding zeg maar. Niet iedere motor is precies hetzelfde en het maakt uit welke benzine op welk moment en welje temperatuur etc. Mark heeft diverse runs gedraaid en ik begreep dat boven Jeroen bezig was om de dsg stage 1 te verzorgen. Moet zeggen dat het schakelen nu op sommige momenten geheel geruisloos gaat en snel.golfruud schreef:@ rieshammer, wat hebben ze bij JD precies gedaan kwa tuning.
Prachtige cijfers.
Misschien kan race eend nader toelichten wat allemaal precies is ingesteld?
Bedankt voor de uitleg Race Eend.Race Eend schreef:katmod, K&N inlegfilter, BPultimate 98
JDstage 1 dsg
JDstage 2 motorsoftware
Oke, al iets bekend voor de GTI 7?Race Eend schreef:Alleen als je uitlaat is aangepast (dus de kat-mod), dan kan je er wel een stage 2 mapping van maken. Uiteraard doen alle wagens met een downpipe erop en een carbonio vaak wat meer (300+ is dan niet ongewoon). Maar ook daar zullen verschillen optreden, elke motor is uniek. Er zullen mensen zijn die met een iets mindere motor en een complete downpipe en carbonio toch lager uitkomen dan een top-motor met alleen een katmod en K&N filter.
Kloptbzb schreef:je bedoelt die ene die nog niet op de weg rijd?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten