Uitlaatsound
-
Re: Uitlaatsound
@Nico en bij normaal optrekken e.d.??
Wat is dan het geluidniveau??
@allen je kunt er toch ook gewoon een buis tussen laten zetten? Dan kun je wel spijt krijgen.. Doen ze dat niet in Venlo??
Wat is dan het geluidniveau??
@allen je kunt er toch ook gewoon een buis tussen laten zetten? Dan kun je wel spijt krijgen.. Doen ze dat niet in Venlo??
- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Ik kan nu ook spijt krijgen, NM-parts kan de uitlaat weer in "originele" staat terug brengen. Alleen zitten er dan 2 lassen extra op. Een hele pijp kon ik ook voor kiezen, maar dan heb je het weer over een ander bedrag.
Groeten, Nico
- NICO!
- Forumeigenaar
Ik durf te wedden van nietWilcoos schreef:Denk dat een full milltek non-resonated wel iets meer geluid maakt. Die heeft ook een cat namelijk die minder tegenhoud.

Groeten, Nico
Hmm beter gaat het droog worden, ben nieuwsgierig en moet asap een nieuwe middendemper of vervanger voordat hij op straat ligt.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Maar idd denk dat niemand spijt van krijgt want het klikt egt super zo zou hij standaard moeten klinken vind ik
-
ik ben met name erg benieuwd wat je bij normaal rijden 't extra geluidniveau is.
is het luider?
Anders?
of bijna geen verschil???
Waar koop je vervangende buizen??
is het luider?
Anders?
of bijna geen verschil???
Waar koop je vervangende buizen??
Met 50 amper verschil
Op snelweg hoor je uhm wat meer maar niet egt hard ofzo
Je hoort uhm pas als je motorbelast word dan gaat hij een stuk zwaarder en een tikkie harder
En stationeer klinkt hij stuk doffer
Over het algemeen klikt hij als grotere zwaardere motor maar een r32 klinkt Tog nog zwaarder en net zo hard
Op snelweg hoor je uhm wat meer maar niet egt hard ofzo
Je hoort uhm pas als je motorbelast word dan gaat hij een stuk zwaarder en een tikkie harder
En stationeer klinkt hij stuk doffer
Over het algemeen klikt hij als grotere zwaardere motor maar een r32 klinkt Tog nog zwaarder en net zo hard
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
Ik kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat een Milltek hoe dan ook anders zal klinken dan een Originele einddemper zonder middendemper.... Zowel resonated als non resonated.... Maar het is natuurlijk wel belangrijk om wat filmpjes van deze mod te zien!!
Golf MK1 GTI
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- NICO!
- Forumeigenaar
Misschien kunnen we ook zo'n filmpje maken met mijn auto. Alleen ben ik vergeten een "voor" folmpje te maken.
Groeten, Nico
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
Ja Nico en nu??? moet ie weer standaard worden dus. Heel simpel alles voor de wetenschap!!! Nee joh gewoon iemand anders met alleen een gechipte mk6 zoeken en dan ff 2 filmpjes maken.NICO! schreef:Misschien kunnen we ook zo'n filmpje maken met mijn auto. Alleen ben ik vergeten een "voor" folmpje te maken.
Golf MK1 GTI
Ik vind dat geluid van uilaten in filmpjes niet egt overkomt zoals in het egt
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
De filmpjes staan toch aan het begin van dit onderwerp of ben ik er niet helemaal bij vanuit een kleddernat FrankrijkChris@XT Motorsport schreef:Ja Nico en nu??? moet ie weer standaard worden dus. Heel simpel alles voor de wetenschap!!! Nee joh gewoon iemand anders met alleen een gechipte mk6 zoeken en dan ff 2 filmpjes maken.NICO! schreef:Misschien kunnen we ook zo'n filmpje maken met mijn auto. Alleen ben ik vergeten een "voor" folmpje te maken.

Groet RobvR
- NICO!
- Forumeigenaar
Volgens mij klinkt mijn uitlaat anders dan in het filmpje aan het begin. Maar we zullen het merken.
Wilcoos heeft hem al live gehoord, kan jij misschien vertellen hoe het klonk?
Wilcoos heeft hem al live gehoord, kan jij misschien vertellen hoe het klonk?
Groeten, Nico
- RobvR
En Nico hoe bevalt het uitlaatgeluid na een aantal dagen ervaring? Je bent toch wel een paar keer wat omgereden sinds de ingreep? 

Groet RobvR
- NICO!
- Forumeigenaar
Zeker, het bevalt me prima. Het geluid is bij 150 km/u binnen het luidste, maar een conversatie voeren kan heel gewoon nog. Ik heb nog reden kunnen vinden om er spijt van te hebben.
Groeten, Nico
Ik twijfel nog, maar als ik misschien een voorproefje kan krijgen op de milltek groupbuy ga ik deze week denk nog langs bij xtreme...
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- NICO!
- Forumeigenaar
Ik denk dat Chris vrij is of het druk heeft, want hij reageert ook niet op mijn mailtjes.
Groeten, Nico
Ben ook benieuwd naar een filmpje binnen en buiten de auto Nico!
Liefste wil ik een complete Milltek (met downpipe) want daar haal je weldegelijk meer vermogen uit en houdt de standaard K03 bovenin beter vast.
Als het echter enkel om het geluid gaat (want ook ik vind de standaard uitlaat veel te braaf klinken) dan is een mooie middendempervervanger/pijp een interessante optie en ik denk er dan ook nog over na.
Zeker als er niet gelast hoeft te worden, maar dit kan met mooie klemmen.
Gr.
Tim
Liefste wil ik een complete Milltek (met downpipe) want daar haal je weldegelijk meer vermogen uit en houdt de standaard K03 bovenin beter vast.
Als het echter enkel om het geluid gaat (want ook ik vind de standaard uitlaat veel te braaf klinken) dan is een mooie middendempervervanger/pijp een interessante optie en ik denk er dan ook nog over na.
Zeker als er niet gelast hoeft te worden, maar dit kan met mooie klemmen.
Gr.
Tim
hier foto van golf 5 zonder middendemper en met klemmen dus binnen no-time heb je de demper erweer op of af
de klem bij achterdemper is gewoon bij de dealer tebestellen en is ook het zelfde als die voor de middendemper zit
ps sorry voor iphone fotos

de klem bij achterdemper is gewoon bij de dealer tebestellen en is ook het zelfde als die voor de middendemper zit
ps sorry voor iphone fotos

- RobvR
Ziet er goed uit. Voor een VI bestaat deze oplossing ook.. dus met klemmen en ophangbeugel aan de pijp?
Groet RobvR
thats all u need.... ja + een flex hahah
Ziet er uit zoals ikzelf ook in gedachten had 'funracer' KEURIG!
Mag ik vragen wat jij hiervoor betaald hebt en waar je het hebt laten doen?
Wat is het best beschikbare filmpje om de beste imressie van het geluid te krijgen voor mij?
Mag ik vragen wat jij hiervoor betaald hebt en waar je het hebt laten doen?
Wat is het best beschikbare filmpje om de beste imressie van het geluid te krijgen voor mij?