Heb jij je gti al?
Maar was dat bij de 6 niet anders dan?
En het mooie je moet er ook nog extra voor betalen....
nee eind juni pas heb nu nog de golf 7 2.0 tdiLucaGTI schreef:![]()
![]()
Heb jij je gti al?
Maar was dat bij de 6 niet anders dan?
En het mooie je moet er ook nog extra voor betalen....
Dat klopt, ben inderdaad niet in de buurt van Rotterdam, misschien best met die verschrikkelijke plaag van diefstallen daarbluetiger schreef:Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's ! En hoe die er in het echt uit ziet, maar je zal hem wel in DE hebben besteld? Dan woon je vast niet in de buurt van Rotterdam
+1bluetiger schreef:Mijn dealer heeft de PON demo gti performance voor mij geregeld. Maandag 5 augustus een proefritje maken
heb al jaren de combi golf / transporter en deze golf 6 gti gaat er in januari uit voor een golf 7 gti.Nikkor27 schreef:+1bluetiger schreef:Mijn dealer heeft de PON demo gti performance voor mij geregeld. Maandag 5 augustus een proefritje maken
ga je uiteindelijk ook eentje bestellen, of blijft het even bij die T5?
Smaken verschillen, ik vind hem net een stuk moderner/sportiever dan de MK6.Frits@Vrolijk schreef:Eerlijk ik zou mijn golf gti model 6 er niet voor willen ruilen
Wil geen ruzie maar wat is de nieuwe golf 7 lelijk please dont kill me
Frits@Vrolijk schreef:Eerlijk ik zou mijn golf gti model 6 er niet voor willen ruilen
Wil geen ruzie maar wat is de nieuwe golf 7 lelijk please dont kill me
Frits@Vrolijk schreef:Eerlijk vind de golf 7 de lelijkste Golf ooit gemaakt
Sorry wil niemand beledigen En zelfs een Golf 7 Gti maakt dat niet goed .En dat voor 40.000 euro . De Golf 6 blijft de mooiste Golf en dan natuurlijk de Gti .
En nee ben niet jaloers gun iedereen zijn geluk veel plezier met u golf 7
Wacht wel op de golf Gti 8![]()
![]()
Mvg Frits
Frits@Vrolijk schreef:Ja ja zal het er niet meer over hebben dont kil me
En ik heb zeker niet de mooiste en de beste Golf geen dingen verzinnen voor mij thanks
Vergeef me t was ff niet handig van me sorry
Nee, zie topic.Frits@Vrolijk schreef:Duidelijk .als ik het vragen mag is de kettingspanner altijd een probleem bij de 6 gti .Moet je deze bij kilometer stand 50.000 laten vervangen of er wat mee doen ..Fijne dag .Mvg Frits
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten