Nee hoor, ik doe alleen nog grote getallentonnie024 schreef:Totaal aantal berichten 19113 | Totaal aantal onderwerpen 1146 | Totaal aantal leden 480 | Ons nieuwste lid is bollyk
Nico je loopt achter

Nee hoor, ik doe alleen nog grote getallentonnie024 schreef:Totaal aantal berichten 19113 | Totaal aantal onderwerpen 1146 | Totaal aantal leden 480 | Ons nieuwste lid is bollyk
Nico je loopt achter
Nico denkt grootNICO! schreef:Nee hoor, ik doe alleen nog grote getallentonnie024 schreef:Totaal aantal berichten 19113 | Totaal aantal onderwerpen 1146 | Totaal aantal leden 480 | Ons nieuwste lid is bollyk
Nico je loopt achter
tonnie024 schreef:Nico is groot
En bedankt voor deze positieve bijdrage aan de feestvreugdewehoo schreef:Niet om de pret te drukken, maar er bestaan ook "één-moments-leden".
En terecht.NICO! schreef:Ik ben er gewoon trots op!
Ik wil je feestvreugde niet bederven. No way.NICO! schreef:En bedankt voor deze positieve bijdrage aan de feestvreugdewehoo schreef:Niet om de pret te drukken, maar er bestaan ook "één-moments-leden".![]()
Ik ben er gewoon trots op!
En terecht.Gies schreef:NICO! schreef:Ik ben er gewoon trots op!
En dat is terecht, ook van mij de felicitaties! Maar dat maakt de opmerking van wehoo niet minder relevant.NICO! schreef:En bedankt voor deze positieve bijdrage aan de feestvreugdewehoo schreef:Niet om de pret te drukken, maar er bestaan ook "één-moments-leden".![]()
Ik ben er gewoon trots op!
Zonder actieve leden geen forum!RobvR schreef:. . . met een kleine aanvulling dat er een aantal actieve forumleden zijn met heel veel kennis en die deze ook hebben willen delen zodat ze ook best trots mogen zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten