Beveiliging VII
Re: Beveiliging VII
Werkt jullie nieuwe alarm via de originele handzender?
Zo ja dan heeft het nog weinig zin omdat die encryptie al tijden gekraakt is van VW toch?
Ik zit ook te denken aan een bearlock en nieuw alarm. Zie alleen op tegen het gebruiken van 2 handzenders en 2 sleutels om met de auto weg te kunnen....
Zo ja dan heeft het nog weinig zin omdat die encryptie al tijden gekraakt is van VW toch?
Ik zit ook te denken aan een bearlock en nieuw alarm. Zie alleen op tegen het gebruiken van 2 handzenders en 2 sleutels om met de auto weg te kunnen....
Re: Beveiliging VII
Achteraf ingebouwde systemen kunnen vaak gewoon via de originele handzender werken. Alarm wordt dan ingeschakeld zodra je de deuren vergrendeld.
Barbaric schreef:Werkt jullie nieuwe alarm via de originele handzender?
Zo ja dan heeft het nog weinig zin omdat die encryptie al tijden gekraakt is van VW toch?
Ik zit ook te denken aan een bearlock en nieuw alarm. Zie alleen op tegen het gebruiken van 2 handzenders en 2 sleutels om met de auto weg te kunnen....
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Gr. Dave

Gr. Dave
Re: Beveiliging VII
Ja dat snap ik. Maar als dus de encryptie is gekraakt van originele zender kan men dan niet alsnog het signaal opvangen en nabootsen?
Als dus het signaal van de originele handzender de zwakke schakel is van het VW alarm dat zal dat niet veranderen met een ander alarm?
Ik weet niet of ik het juist heb maar zo komt het op mij over.
Als dus het signaal van de originele handzender de zwakke schakel is van het VW alarm dat zal dat niet veranderen met een ander alarm?
Ik weet niet of ik het juist heb maar zo komt het op mij over.
Re: Beveiliging VII
Is 2 alarmen en een bearlock niet wat overkill?Barbaric schreef:Werkt jullie nieuwe alarm via de originele handzender?
Zo ja dan heeft het nog weinig zin omdat die encryptie al tijden gekraakt is van VW toch?
Ik zit ook te denken aan een bearlock en nieuw alarm. Zie alleen op tegen het gebruiken van 2 handzenders en 2 sleutels om met de auto weg te kunnen....
Bearlock zou toch genoeg bescherming moeten bieden tegen diefstal?
Of heb je vooral schrik voor de RNS510?
Re: Beveiliging VII
Alarm is ook op scherp te zetten door gevoeligheid & hellingshoek detectie op 100% te zetten en de delay eraf te halen.
Mijne gaat meteen af , en hard ook , schijnen verschillende tonen & volumes te zijn die je kan kiezen.
Navilock voor Discover Pro is er nog niet.
Grt Yal
Mijne gaat meteen af , en hard ook , schijnen verschillende tonen & volumes te zijn die je kan kiezen.
Navilock voor Discover Pro is er nog niet.
Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Re: Beveiliging VII
Overkill bij VW kan volgens mij niet :p
Mijn 6 was binnen 2 maanden foetsie. Het originele alarm zou ik dus niet willen tellen als volwaardig dus daarom een ander.
Ik heb vooral schrik dat ze er zoiezo aan zitten, het heeft gewoon impact als ze aan je spullen zitten.
Mijn 6 was binnen 2 maanden foetsie. Het originele alarm zou ik dus niet willen tellen als volwaardig dus daarom een ander.
Ik heb vooral schrik dat ze er zoiezo aan zitten, het heeft gewoon impact als ze aan je spullen zitten.
Re: Beveiliging VII
Ja we hebben het hier over de VII, wat lul ik nou over de RNS510
Re: Beveiliging VII
jacovn schreef:Bart,
Dat staat volgens mij wel beschreven op de Deva site.
Je krijgt een radar die de binnenruimte bewaakt, een glasbreuksensor en hellingshoek detectie.
Ook gaat het direct af als er alarm optreedt, eigen sirene met noodstroom.
Maar hoe werkt het in en uitschakelen?
Via originele VW handzender of een aparte handzender?
Re: Beveiliging VII
Via originele VW handzender 
Heeft dus net zoveel nut als een origineel VW alarm volgens mij.

Heeft dus net zoveel nut als een origineel VW alarm volgens mij.
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
Re: Beveiliging VII
Ja dat was mijn idee dus ook.
Is er iemand bekend met inbraak-vertragende folie voor op de ruiten?
Is er iemand bekend met inbraak-vertragende folie voor op de ruiten?
Re: Beveiliging VII
Ik denk niet dat dit veel zin zal hebben. Als ik me niet vergis pakken ze bij de meeste toch gewoon de hele ruit eruit ipv deze in te tikken.
Er staat me trouwens iets bij van een inbraak in een Golf met deze folie op het raam. Probeer de zoekfunctie anders eens te gebruiken, volgens mij is hier al eens over gesproken.
Er staat me trouwens iets bij van een inbraak in een Golf met deze folie op het raam. Probeer de zoekfunctie anders eens te gebruiken, volgens mij is hier al eens over gesproken.
- bluetiger
- Berichten: 1224
- Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
- Locatie: Lansingerland
Re: Beveiliging VII
Wat mij ook tegenhoudt qua folie is dat het wenselijk is om er zelf uit te kunnen door het raam bij een noodsituatie.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
-
- Berichten: 193
- Lid geworden op: 10 nov 2013, 14:31
- Type auto: Polo 6r GTI
- Locatie: Zuid-Holland
Re: Beveiliging VII
Ik las nu dit topic pas, maar aan het begin zie ik dat iemand een lijstje heeft geplaatst met stuk of 5 negatueve punten voor wat betreft beveiliging. Daarbij staat: alarm gaat af na 15 sec. Ik heb camera beelden van de inbraak in me auto gezien, en daar gaat mijn alarm niet af toen de ruit werd ingeslagen, maar zodra zijn linker pink m'n auto in was, ging het alarm direct af (dmv de bewegingssensoren)
Daarnaast v.w.b. De bearlock, slepen kan altijd, of je moet een grote stalen kooi om je auto bouwen
Heb er een keer met zo'n bergingsmannetje over gesproken.. Of hij nou in versnelling staat, handrem... Maakt allemaal niks uit.. Die 10 meter trekken ze hem gewoon de auto ambulance op..
Daarnaast v.w.b. De bearlock, slepen kan altijd, of je moet een grote stalen kooi om je auto bouwen

Heb er een keer met zo'n bergingsmannetje over gesproken.. Of hij nou in versnelling staat, handrem... Maakt allemaal niks uit.. Die 10 meter trekken ze hem gewoon de auto ambulance op..
Gr. Justin
Polo 6r GTI | 214pk | 313Nm | DSG | Stage 1 | 2,5'' rvs CatBack non-resonated
Ex: Golf 6 gti | 283 pk | stage 1 | DSG | wit
Polo 6r GTI | 214pk | 313Nm | DSG | Stage 1 | 2,5'' rvs CatBack non-resonated
Ex: Golf 6 gti | 283 pk | stage 1 | DSG | wit
Re: Beveiliging VII
De vertraging is van het alarm af te halen.
Nog 2 weken en de mk7 zal een SCM type goedkeuring krijgen hoorde ik.
Wel moet de alarmhoorn vastgezet worden met een breekbout en nog kleine aanpassingen hoorde ik vandaag.
Grt Yal
Nog 2 weken en de mk7 zal een SCM type goedkeuring krijgen hoorde ik.
Wel moet de alarmhoorn vastgezet worden met een breekbout en nog kleine aanpassingen hoorde ik vandaag.
Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
- bluetiger
- Berichten: 1224
- Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
- Locatie: Lansingerland
Re: Beveiliging VII
Heb nu nu een defa klasse 3, versnellingsbakslot en gps/gsm melder+tracker. Dat moet ze wel ff tegenhouden. En ja wegslepen kan altijd maar is wel lastig op de krappe parkeerplaats hier.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Re: Beveiliging VII
Dat zijn nog eens maatregelen!bluetiger schreef:Heb nu nu een defa klasse 3, versnellingsbakslot en gps/gsm melder+tracker. Dat moet ze wel ff tegenhouden. En ja wegslepen kan altijd maar is wel lastig op de krappe parkeerplaats hier.
Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Re: Beveiliging VII
Dat is toch standaard op de blauwe uitvoering ? Dat heb ik ook namelijkbluetiger schreef:Heb nu nu een defa klasse 3, versnellingsbakslot en gps/gsm melder+tracker..

- Renekesgti
- Berichten: 1185
- Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Re: Beveiliging VII
Is dat een Wout Edition?jacovn schreef:Dat is toch standaard op de blauwe uitvoering ? Dat heb ik ook namelijkbluetiger schreef:Heb nu nu een defa klasse 3, versnellingsbakslot en gps/gsm melder+tracker..
Re: Beveiliging VII
Nee dat is het ik-wil-rustig-slapen pakket.
Re: Beveiliging VII
yal schreef:De vertraging is van het alarm af te halen.
Nog 2 weken en de mk7 zal een SCM type goedkeuring krijgen hoorde ik.
Wel moet de alarmhoorn vastgezet worden met een breekbout en nog kleine aanpassingen hoorde ik vandaag.
Grt Yal
Alarma certificaat is sinds 2 weken verkrijgbaar voor de modellen van voor FEB 2014, via de dealer te regelen, inderdaad moet er een breekbout op de hoorn komen en software aanpasingen door gevoerd worden en deze software overschrijft de huidige software (als je iets met VCDS hebt laten doen ben je het kwijt en zal je het opnieuw erop moeten zetten), bij mij zijn er GEEN kosten in rekening gebracht. Ik heb nu wel een SCM certificaat + raam stickers. Er is nu ook een navi lock beschikbaar voor de Discover Media en Pro , kost wel tussen 349 - 369 aan euries

- bluetiger
- Berichten: 1224
- Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
- Locatie: Lansingerland
Re: Beveiliging VII
Ik blijf de navi lock een verschrikkelijk lelijke oplossing vinden met als slecht resultaat dat ze proberen je hele dashboard te mollen
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Re: Beveiliging VII
Heeft er iemand al weet van gestolen Golf MK7
Ik ben nog nergens iets tegengekomen.
Ik ben nog nergens iets tegengekomen.
Re: Beveiliging VII
Laten we dat zo houden.Nick87 schreef:Heeft er iemand al weet van gestolen Golf MK7
Ik ben nog nergens iets tegengekomen.
Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
I'd rather push my VW than drive an Opel.
Re: Beveiliging VII
Klopt , mijne is inmiddels aangepast en certificaat op zak.KeesJ schreef:yal schreef:De vertraging is van het alarm af te halen.
Nog 2 weken en de mk7 zal een SCM type goedkeuring krijgen hoorde ik.
Wel moet de alarmhoorn vastgezet worden met een breekbout en nog kleine aanpassingen hoorde ik vandaag.
Grt Yal
Alarma certificaat is sinds 2 weken verkrijgbaar voor de modellen van voor FEB 2014, via de dealer te regelen, inderdaad moet er een breekbout op de hoorn komen en software aanpasingen door gevoerd worden en deze software overschrijft de huidige software (als je iets met VCDS hebt laten doen ben je het kwijt en zal je het opnieuw erop moeten zetten), bij mij zijn er GEEN kosten in rekening gebracht. Ik heb nu wel een SCM certificaat + raam stickers. Er is nu ook een navi lock beschikbaar voor de Discover Media en Pro , kost wel tussen 349 - 369 aan euries
De lock in het dashboard lijkt mij wel wat , degene t.h.v. het touchscreen zit vast , is foeilelijk en wil ik niet in mijn auto.
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
-
- Berichten: 132
- Lid geworden op: 31 mei 2014, 19:40
- Type auto: BMW F30 335
- Locatie: Friesland
Re: Beveiliging VII
Hebben jullie misschien ook gehoord van LoJack? Dit is een tracking systeem wat verstopt zit in de auto die een eigen stroomvoorziening heeft. Wanneer de auto gestolen is dan kan het systeem op afstand geactiveerd kan worden. De lojack stuurt dan signalen uit zodat de auto gelokaliseerd kan worden. Dit systeem heb ik besteld voor mijn golf r.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten