Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb een Audi R8 V10 van een dealer op de foto mogen zetten. De auto is mat wit met zwarte details, geen makkelijke kleuren combinatie, in verband met het snel overbelicht hebben van het wit en het onderbelicht hebben van het zwart. Voorzien van een Akrapovic uitlaat systeem, klonk het erg lekker! De auto was een inruil en was op dat moment nog niet gewassen.
Timmy schreef:Ik heb een Audi R8 V10 van een dealer op de foto mogen zetten. De auto is mat wit met zwarte details, geen makkelijke kleuren combinatie, in verband met het snel overbelicht hebben van het wit en het onderbelicht hebben van het zwart. Voorzien van een Akrapovic uitlaat systeem, klonk het erg lekker! De auto was een inruil en was op dat moment nog niet gewassen.
De EX auto van Afrojack, Nu heeft Nicky Romero heb blijkbaar ook weer ingeruild xD blijft een dikke bak !
Timmy schreef:Ik heb een Audi R8 V10 van een dealer op de foto mogen zetten. De auto is mat wit met zwarte details, geen makkelijke kleuren combinatie, in verband met het snel overbelicht hebben van het wit en het onderbelicht hebben van het zwart. Voorzien van een Akrapovic uitlaat systeem, klonk het erg lekker! De auto was een inruil en was op dat moment nog niet gewassen.
De EX auto van Afrojack, Nu heeft Nicky Romero heb blijkbaar ook weer ingeruild xD blijft een dikke bak !
Haha cool! Zou zelf ook liever een ferrari hebben.