Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Een goed resultaat, alleen nog een keer naar de dealer voor een nieuwe klep die de turbo/compressor regelt. Aangezien er een 'dip' in de uitdraai te zien is.
Ondanks dat de meeting niet door ging bij Hans Sloot hebben wij de afspraak met jd niet verzet.
We willen de heren van JD bedanken voor wederom uitstekende service, onze Skoda rijdt nu heerlijk!
Zo middag erop zitten met de mannen van JD...
Lag nog wat leuks voor auto dus meteen ook maar geconfisqueerd
DV valve upgrade
Strut Bar
Loba HPFP
Max rev naar 7000 rpm
met 2 flesjes bio overigens
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
bij mij schakeld hij nu ook ietsje later over, had ik niet gevraagd maar bevalt eigenlijk best, ik heb nu kick down delete, snellle schakeltijden, druk verhoogd en dus later opschakelen, mis alleen uitschakeling automatisch opschakelen bij max toeren, dat heb jij er nog wel bij? dat je in de toerenbegrenzer kan rijden?
Dat automatisch opschakelen in manuele stand (harde toerenbegrenzer), is echt een apart verzoek. Grootste deel van onze klanten wil geen harde begrenzer. Is soms nl ook weer irritant, want hij kapt je echt volledig af als hij in de begrenzer loopt.
Diesel heeft langere versnellingen ik schakel niet zo veel meest bij sportief rijden alleen tussen de drie en vier en voor een haarspeld in de twee heb geen problemen om een dsg bak bij te houden hoor in dezelfde versnelling twee plofjes van de DSG voor mij
Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
Lekkere uitdraai hoor tino, erg veel koppel voor een 2.0tdi. Dat zal wel lekker zijn in de tussensprints.
Vrees alleen wel voor je dat een gechipte tfsi toch wel een stukje sneller is in vergelijk met een tdi, niet alleen op topsnelheid
Geniet van je nieuwe vermogen!
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm) ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)