Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit zijn mijn toekomstige velgen en absolute favorieten !!
Mercedes amg 8 jx 20 inch is zelfde steek alleen hogere ET . Maar ze passen met 10 mm spacers . Voor mij hoef het niet perse altijd origineel vw te zijn .. mja dat is smaak
ERG DIK! Alleen denk ik dat je met 20" wel heel veel comfort gaat inleveren.
ja maarja ik ben nooit iemand geweest wat veel comfort hebben wil .. al me autos hadden tot nu toe schroefset en zo laag mogelijk enz . Ik vind gewoon wie mooi wil zijn moet pijn lijden Eerst vond ik bijna alleen velgen mooi wat een rand eraan hebben mooi dus vooral de brede velgen . Maar bij een golf 5 vind ik vooral grote velgen wat niet te druk zijn en zonder brede rand erg mooi .. Maar dat is zoals altijd een kwestie van smaak en mening
En als je nou de originele look wil houden maar toch grote wielen wil is dit de oplossing . Vind ik ook erg mooi maar die velg heeft bijna iedereen dat maakt hem net iets minder speciaal . Had deze auto toen bijna gekocht .. detroit 20 inch
Er hebben zich nog geen serieus geïnteresseerden voor de R32 gemeld, dus ik rij er nog even in door. Het valt ook niet mee om in deze prijsklasse een serieus alternatief met 250 PK en 4WD te vinden.
En het zijn Gullies geworden!
Laatst gewijzigd door Ex-Belg Olivier op 07 nov 2011, 07:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat denk ik toch niet, lijkt mij een aardig andere velg/ontwerp.
Zoek de verschillen:
(waarvan ik de wielen die onder de afgebeelde passat zitten echt niet mooi vind)
leuke topic
deze heb ik op het oog: wsp s8 cosma two. replica van het optioneel wiel voor de audi s8 (zelfde model als de rs4 velg, maar anders afgewerkt)
@ Glenne , ook een mooie velg die op een 5 en 6 mooi uitziet . Wel zou ik persoonlijk voor 19 inch gaan , maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak en behoefte aan comfort .