Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vind het super vet staan! op grijs vind ik het sowieso erg mooi,
Maar heb je al eens gekeken naar een mat look ?
Is ook super vet dacht er zelf aan voor me eigen auto maar heb nog een vieze kap liggen die moet roesten voor de rat look zat te denken om die de kleur van me auto laten maken en dan mat
Maar wil ook graag die Rat look dus het is of of
Wilcoos
Klein advies natuurlijk eigen keus
Maar zoek gewoon op de sloop OEM ramen ipv plakspul
op de sloop betaal je minder voor geblindeerde ramen dan dat je ze laat beplakken,
Heb het "zwart" laten doen bij iemand van het VWforum. Was een prachtige prijs (250,-), maar hier en daar kon het wat mooier (stofjes/antenne enz). Het valt niet heel erg op, maar wij als liefhebbers zien dat wel
Klopt, het valt ook niet op. Alleen als je het zelf poetst of iets dergelijks dan valt het op. Ook als je in de zon kijkt (dus langs het dak horizontaal), dan zie je hier en daar een stofje.
Spoiler, is wat moeilijk te zien op de foto's. Maar het stukje dak op je achterklep is meegewrapt. De spoiler zelf niet, dus vanaf die verhoging is hij niet gewrapt.
Als ik mij niet vergis is er een sponsor die "goedkoop" kwalitatief goede folie levert via het VWforum.nl. Ik kan het zo snel niet vinden maar wie weet heb je er wat aan!
Misschien dezelfde waar GolfL het heeft laten doen. Zag op MP ook al een aanbieding van iemand, anders misschien ebay. Ga misschien morgen even langs de plaatselijke drukkerij die heeft het ook zag ik.
Ik heb het via vwforum gedaan via een lid daar. Verlengsnoer heeft een sponsor van het vw forum die de folie enkel verkoopt, dus niet aanbrengt.
Maar ik zou het zelf niet gaan doen. Je moet zowiezo met zijn 2e zijn, en het lijkt heel simpel, maar is het totaal niet. Je moet juist gereedschap hebben (zachte spatels, scherpe messen, fohn etc). + als je TE hard drukt op de folie, snij je door de folie maar ook door je lak heen.
Dacht er aan om zelf even mijn lip en difuser te proberen, die wil ik denk ook meenemen. Dak is inderdaad het moeilijkste deel. Maar als ik de kleine deeltjes zelf voor elkaar weet te krijgen bespaart dat al snel 50,- euro per deel.
Kijk nog wel, ook nog niet echt een aanbieder gevonden. Wel aantal bedrijven gemaild.
GolfL schreef:Verlengsnoer heeft een sponsor van het vw forum die de folie enkel verkoopt, dus niet aanbrengt.
Ah, inderdaad die wist ik nog niet! Maar ik heb goeie verhalen gehoord van budgetblindering qua ramen tinten. Wrappen moet daarom denk ik ook wel goed gaan bij hun?