Motor storing! 012599 en 001602
Motor storing! 012599 en 001602
Kreeg zojuist 2 sotringen binnen om mn fout code geheugen. Mn Check Engine Light ging ook branden. geen idee wat het inhoud. maar als ik er op google zie ik een PCV voorbij komen. zou die de boosdoender kunnen zijn? Ik heb de 012599 vorige week ook al in mn storings geheugen gezien. Misschien dat het komt door mn boost meter aftap plug van forge? misschien lek?
Ik baal ontzettend want ik moet eigenlijk zaterdag naar JD toe voor mn chip op maat. Iemand enig idee wat het kan zijn?
012599 - Intake Manifold Runner Control: Basic Setting not Completed
P3137 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 108635 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 67.0°C
Temperature: 54.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 12.319 V
001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low
P0642 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 108635 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 67.0°C
Temperature: 54.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 12.319 V
Ik baal ontzettend want ik moet eigenlijk zaterdag naar JD toe voor mn chip op maat. Iemand enig idee wat het kan zijn?
012599 - Intake Manifold Runner Control: Basic Setting not Completed
P3137 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 108635 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 67.0°C
Temperature: 54.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 12.319 V
001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low
P0642 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 108635 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 67.0°C
Temperature: 54.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 12.319 V
-
- Berichten: 180
- Lid geworden op: 11 dec 2011, 20:44
- Type auto: 2007 MK5 GTI
- Locatie: omg.Utrecht
Re: Motor storing! 012599 en 001602
je voltage is maar 12 volt bij mij is dat 14.trekken de meters teveel stroom weg?
mkv gti, reflex silver, 3drs, custom turbo back exhaust, jd stage2, powerflex, carbonio met k&n, forge divertervalve, forge oilcatch can
297hp, 438torque vcds,sachs sre,eibach pro street s
297hp, 438torque vcds,sachs sre,eibach pro street s
Re: Motor storing! 012599 en 001602
lijkt me sterkt maar zou uitraad kunnen. meters verbruiken samen net iets meer dan een halve ampere. melding kwam ook direct na het starten.
Vanmorgen geen last meer gehad van de storing. zal hem vandaag nog wel en paar x starten en uitlezen. Trek vanmiddag die motor afdek kap nog wel even los om te kijken of ik geen rare dingen hoor of zie.
Mocht het een PCV zijn. Heb JD al gemaild. Ik denk dat ze deze wel op voorraard hebben aangezien dit wel meer stuk gaat.
hoop dat het wegblijft. anders heb ik wel een probleempje denk ik
Vanmorgen geen last meer gehad van de storing. zal hem vandaag nog wel en paar x starten en uitlezen. Trek vanmiddag die motor afdek kap nog wel even los om te kijken of ik geen rare dingen hoor of zie.
Mocht het een PCV zijn. Heb JD al gemaild. Ik denk dat ze deze wel op voorraard hebben aangezien dit wel meer stuk gaat.
hoop dat het wegblijft. anders heb ik wel een probleempje denk ik
Re: Motor storing! 012599 en 001602
haha zitten we samen in de storingen
klote dit, heb wel het gevoel dat het ergens aan de meters moet liggen!
Met je accu spanning is volgens mij niks mis hoor!
Als je je laptop eraan koppelt en je laat je auto even 5 min op contact staan zakt hij direct naar de 11.5 á 12 volt.
En daar blijft hij dan ook hangen meestal tot een bepaald moment en dan kun je een acculader zoeken

Met je accu spanning is volgens mij niks mis hoor!
Als je je laptop eraan koppelt en je laat je auto even 5 min op contact staan zakt hij direct naar de 11.5 á 12 volt.
En daar blijft hij dan ook hangen meestal tot een bepaald moment en dan kun je een acculader zoeken

Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
- Verlengsnoer
- Berichten: 1814
- Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19
Re: Motor storing! 012599 en 001602
Als dat zo is staat mij ook nog wat te wachten. GolfL heeft voor mij de elektra van de meters aangesloten voor mij en klop klop, tot op heden geen meldingen.
Succes Kloux! Hoop dat het iets simpels is en jij met een gerust hart naar JD toe kunt!
Succes Kloux! Hoop dat het iets simpels is en jij met een gerust hart naar JD toe kunt!
JimmyGTI schreef:heb wel het gevoel dat het ergens aan de meters moet liggen!
- staffpride
- Berichten: 2711
- Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Locatie: Alblasserdam
- Contacteer:
Re: Motor storing! 012599 en 001602
Bij mij is mijn voltage ook altijd zo laag met uitstaande motor, maar start tot nu toe nog altijd.bcgti schreef:je voltage is maar 12 volt bij mij is dat 14.trekken de meters teveel stroom weg?
Re: Motor storing! 012599 en 001602
@verlengsnoer. Ik heb 4 weken zonder problemen gereden met aangesloten meters. alleen de olie sensor zat nog niet in de olie. en na de olie wissel van vorige week donderdag heb ik deze melding al 2 keer gezien. Ik heb ook aan mn boosttap zitten draaien dus ik denk dat er gewoon iets niet lekker zit. ga vanmiddag even kijken.
morgen naar JD
daar gaan ze ook bak software laden en moet ook alles los dus dan kan ik eventueel daar nog is kijken mocht het klote zijn! en anders koppel is de sensoren en eletriciteit van de meters gewoon af. 5 min werk.
Ik heb overigens in 4 weken tijd al 1500 km gereden en 100x gestart. dus lijkt me raar dat ik dan nu pas meldingen ga krijgen. mocht het het electra gedeelte zijn. we gaan het zien. Auto rijd verder prima gewoon vol vermogen. maar het kan morgen uitraad wel gevolgen hebben voor mn vermogen meting als ik lekkage heb.
Ik ga vanmiddag ook maar is aan de PCV blazen en zuigen. lekker hoor
morgen naar JD

Ik heb overigens in 4 weken tijd al 1500 km gereden en 100x gestart. dus lijkt me raar dat ik dan nu pas meldingen ga krijgen. mocht het het electra gedeelte zijn. we gaan het zien. Auto rijd verder prima gewoon vol vermogen. maar het kan morgen uitraad wel gevolgen hebben voor mn vermogen meting als ik lekkage heb.
Ik ga vanmiddag ook maar is aan de PCV blazen en zuigen. lekker hoor
- Verlengsnoer
- Berichten: 1814
- Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19
Re: Motor storing! 012599 en 001602
Succes! Hoop dat je er snel uitkomt! Bij ross onderstaande gevonden over je eerste melding. Maar heb er ook op gegoogled en dan kom je verschillende "oorzaken" tegen. Dit komt dan weer doordat meerdere mensen roepen wat het allemaal wel niet kan zijn.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 137/012599
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 137/012599
Re: Motor storing! 012599 en 001602
Het kan niet aan de meters liggen dat er iets met de PCV is, het is overigens geen elektrisch gestuurd iets..
Raar zeg... we hebben overigens stroom "afgetapt" van continue en schakelspanning in de zekering kast. Hier hebben we expres gekeken of er niks belangrijks achter hing. We hebben voor de schakelspanning en continue zekering 2 en 13 gepakt. Mij lijkt dat het niet elektrisch iets kan zijn..
Raar zeg... we hebben overigens stroom "afgetapt" van continue en schakelspanning in de zekering kast. Hier hebben we expres gekeken of er niks belangrijks achter hing. We hebben voor de schakelspanning en continue zekering 2 en 13 gepakt. Mij lijkt dat het niet elektrisch iets kan zijn..
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Re: Motor storing! 012599 en 001602
Verlengsnoer schreef:Succes! Hoop dat je er snel uitkomt! Bij ross onderstaande gevonden over je eerste melding. Maar heb er ook op gegoogled en dan kom je verschillende "oorzaken" tegen. Dit komt dan weer doordat meerdere mensen roepen wat het allemaal wel niet kan zijn.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 137/012599
die kwam ik ook al tegen. mocht de 012599 terug komen of vast gaan zitten moet die klep eruit. leuk klusje :O
PCV net gecheckt. kan blazen wat ik wil maar hij laat echt niks door. boottap gecheckt. slangen zitten goed vast. ik zou het echt niet weten.
overigens vandaag zeker 10x gestart. vanmiddag weet vagcom eraan gehangen maar geen melding te zien. ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik weer wat krijg. ik hoop nooit uitraad. we gaan het zien!
Mark van JD nog aan de lijn gehad net. kan geen kwaad zei hij dus we gaan morgen gewoon de bank op

-
- Berichten: 180
- Lid geworden op: 11 dec 2011, 20:44
- Type auto: 2007 MK5 GTI
- Locatie: omg.Utrecht
Re: Motor storing! 012599 en 001602
kijk anders even op de site van gerrit speek,daar word een hoop uitgelegd met betrekking op foutcodes
mkv gti, reflex silver, 3drs, custom turbo back exhaust, jd stage2, powerflex, carbonio met k&n, forge divertervalve, forge oilcatch can
297hp, 438torque vcds,sachs sre,eibach pro street s
297hp, 438torque vcds,sachs sre,eibach pro street s
-
- Berichten: 180
- Lid geworden op: 11 dec 2011, 20:44
- Type auto: 2007 MK5 GTI
- Locatie: omg.Utrecht
Re: Motor storing! 012599 en 001602
als ik de auto even snel uitlees heb ik trouwens alleen het contact aan en gaat niet de accu van de auto maar van de laptop snel leeg.(oud beesie
)

mkv gti, reflex silver, 3drs, custom turbo back exhaust, jd stage2, powerflex, carbonio met k&n, forge divertervalve, forge oilcatch can
297hp, 438torque vcds,sachs sre,eibach pro street s
297hp, 438torque vcds,sachs sre,eibach pro street s
-
- Berichten: 180
- Lid geworden op: 11 dec 2011, 20:44
- Type auto: 2007 MK5 GTI
- Locatie: omg.Utrecht
Re: Motor storing! 012599 en 001602
home → lijst met foutcodes
foutcode: 17026 P0642
nl Referentiespanning sensor A laag signaal
du Geberreferenzspannung -A- Kurzschlusz nach Masse
en Sensor Reference Voltage A Signal to Low
Extra info bij de foutcodes. Intermittent
Mogelijke verschijnselen:
Onbekend
Mogelijke oorzaken:
Zekering(en) maken slecht contact of zijn defect
Bedrading en/of aansluitingen defect
Control Module en/of Referentiespanning Sensor A defect
Mogelijke oplossingen:
Check / vervang zekering(en)
haal de zekering(en) er uit
maak de uiteinden van de zekering(en) schoon (heel licht opschuren met fijn schuurpapier, daarna heel klein beetje contactspray er op)
zekering(en) doormeten met een multimeter (de zekering(en) ziet er soms prima uit, maar schijn kan bedriegen)
zekering(en) terugplaatsen / vervangen
Check / repareer bedrading en aansluitingen
Check / vervang Control Module
Extra info:
De referentiespanning wordt intern in de ecu gemaakt. En de controle op het signaal zit ook intern in de ecu. Dus het heeft volgens mij weinig zin op zoek te gaan naar die sensor.
Indien aangetroffen in deze motor 2.0l TFSI:
Check Wiring from/to the following Components and Components themselves:
Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336)
Low Pressure Fuel Sensor (G410)
Check TPL 2016420 (RoW)
Check Engine Control Module Software Version, if necessary perform Update.
Replace Intake Manifold Runner (V157) with updated part.
Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 21 maart 2011. Bron
--------------------------------------------------------------------------------
Verbeteringen / Aanvullingen Zoeken Bronvermelding Pas op Disclaimer Copyright © 2002-2012 G. Speek VAG-COM home
--------------------------------------------------------------------------------
home → lijst met foutcodes
foutcode: 17026 P0642
nl Referentiespanning sensor A laag signaal
du Geberreferenzspannung -A- Kurzschlusz nach Masse
en Sensor Reference Voltage A Signal to Low
Extra info bij de foutcodes. Intermittent
Mogelijke verschijnselen:
Onbekend
Mogelijke oorzaken:
Zekering(en) maken slecht contact of zijn defect
Bedrading en/of aansluitingen defect
Control Module en/of Referentiespanning Sensor A defect
Mogelijke oplossingen:
Check / vervang zekering(en)
haal de zekering(en) er uit
maak de uiteinden van de zekering(en) schoon (heel licht opschuren met fijn schuurpapier, daarna heel klein beetje contactspray er op)
zekering(en) doormeten met een multimeter (de zekering(en) ziet er soms prima uit, maar schijn kan bedriegen)
zekering(en) terugplaatsen / vervangen
Check / repareer bedrading en aansluitingen
Check / vervang Control Module
Extra info:
De referentiespanning wordt intern in de ecu gemaakt. En de controle op het signaal zit ook intern in de ecu. Dus het heeft volgens mij weinig zin op zoek te gaan naar die sensor.
Indien aangetroffen in deze motor 2.0l TFSI:
Check Wiring from/to the following Components and Components themselves:
Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336)
Low Pressure Fuel Sensor (G410)
Check TPL 2016420 (RoW)
Check Engine Control Module Software Version, if necessary perform Update.
Replace Intake Manifold Runner (V157) with updated part.
Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 21 maart 2011. Bron
--------------------------------------------------------------------------------
Verbeteringen / Aanvullingen Zoeken Bronvermelding Pas op Disclaimer Copyright © 2002-2012 G. Speek VAG-COM home
--------------------------------------------------------------------------------
foutcode: 17026 P0642
nl Referentiespanning sensor A laag signaal
du Geberreferenzspannung -A- Kurzschlusz nach Masse
en Sensor Reference Voltage A Signal to Low
Extra info bij de foutcodes. Intermittent
Mogelijke verschijnselen:
Onbekend
Mogelijke oorzaken:
Zekering(en) maken slecht contact of zijn defect
Bedrading en/of aansluitingen defect
Control Module en/of Referentiespanning Sensor A defect
Mogelijke oplossingen:
Check / vervang zekering(en)
haal de zekering(en) er uit
maak de uiteinden van de zekering(en) schoon (heel licht opschuren met fijn schuurpapier, daarna heel klein beetje contactspray er op)
zekering(en) doormeten met een multimeter (de zekering(en) ziet er soms prima uit, maar schijn kan bedriegen)
zekering(en) terugplaatsen / vervangen
Check / repareer bedrading en aansluitingen
Check / vervang Control Module
Extra info:
De referentiespanning wordt intern in de ecu gemaakt. En de controle op het signaal zit ook intern in de ecu. Dus het heeft volgens mij weinig zin op zoek te gaan naar die sensor.
Indien aangetroffen in deze motor 2.0l TFSI:
Check Wiring from/to the following Components and Components themselves:
Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336)
Low Pressure Fuel Sensor (G410)
Check TPL 2016420 (RoW)
Check Engine Control Module Software Version, if necessary perform Update.
Replace Intake Manifold Runner (V157) with updated part.
Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 21 maart 2011. Bron
--------------------------------------------------------------------------------
Verbeteringen / Aanvullingen Zoeken Bronvermelding Pas op Disclaimer Copyright © 2002-2012 G. Speek VAG-COM home
--------------------------------------------------------------------------------
home → lijst met foutcodes
foutcode: 17026 P0642
nl Referentiespanning sensor A laag signaal
du Geberreferenzspannung -A- Kurzschlusz nach Masse
en Sensor Reference Voltage A Signal to Low
Extra info bij de foutcodes. Intermittent
Mogelijke verschijnselen:
Onbekend
Mogelijke oorzaken:
Zekering(en) maken slecht contact of zijn defect
Bedrading en/of aansluitingen defect
Control Module en/of Referentiespanning Sensor A defect
Mogelijke oplossingen:
Check / vervang zekering(en)
haal de zekering(en) er uit
maak de uiteinden van de zekering(en) schoon (heel licht opschuren met fijn schuurpapier, daarna heel klein beetje contactspray er op)
zekering(en) doormeten met een multimeter (de zekering(en) ziet er soms prima uit, maar schijn kan bedriegen)
zekering(en) terugplaatsen / vervangen
Check / repareer bedrading en aansluitingen
Check / vervang Control Module
Extra info:
De referentiespanning wordt intern in de ecu gemaakt. En de controle op het signaal zit ook intern in de ecu. Dus het heeft volgens mij weinig zin op zoek te gaan naar die sensor.
Indien aangetroffen in deze motor 2.0l TFSI:
Check Wiring from/to the following Components and Components themselves:
Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336)
Low Pressure Fuel Sensor (G410)
Check TPL 2016420 (RoW)
Check Engine Control Module Software Version, if necessary perform Update.
Replace Intake Manifold Runner (V157) with updated part.
Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 21 maart 2011. Bron
--------------------------------------------------------------------------------
Verbeteringen / Aanvullingen Zoeken Bronvermelding Pas op Disclaimer Copyright © 2002-2012 G. Speek VAG-COM home
--------------------------------------------------------------------------------
mkv gti, reflex silver, 3drs, custom turbo back exhaust, jd stage2, powerflex, carbonio met k&n, forge divertervalve, forge oilcatch can
297hp, 438torque vcds,sachs sre,eibach pro street s
297hp, 438torque vcds,sachs sre,eibach pro street s
-
- Berichten: 180
- Lid geworden op: 11 dec 2011, 20:44
- Type auto: 2007 MK5 GTI
- Locatie: omg.Utrecht
Re: Motor storing! 012599 en 001602
asteblieft
mkv gti, reflex silver, 3drs, custom turbo back exhaust, jd stage2, powerflex, carbonio met k&n, forge divertervalve, forge oilcatch can
297hp, 438torque vcds,sachs sre,eibach pro street s
297hp, 438torque vcds,sachs sre,eibach pro street s
- theo
- Global Moderator
- Berichten: 920
- Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
- Locatie: Gelderland
Re: Motor storing! 012599 en 001602
Hoe heb je de verlichting aangestuurd? Zie http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... 3&start=32
Re: Motor storing! 012599 en 001602
Verlichting werkt op de geschakelde kabel,deze zit aangesloten op de zekeringkast en heeft dus voldoende spanning/stroom.
Deze meters hebben een automatische dimmer. Dat betekende dat er een extra kabel aan zat die je aan moest sluiten op je lichtschakelaar. Ik neem aan dat dit een klein relais aanstuurd, waardoor de meter gaat dimmen. Dus echt veel stroom zal deze niet vragen.
Deze meters hebben een automatische dimmer. Dat betekende dat er een extra kabel aan zat die je aan moest sluiten op je lichtschakelaar. Ik neem aan dat dit een klein relais aanstuurd, waardoor de meter gaat dimmen. Dus echt veel stroom zal deze niet vragen.
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
- theo
- Global Moderator
- Berichten: 920
- Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
- Locatie: Gelderland
Re: Motor storing! 012599 en 001602
Die aansuiting op de lichtschakelaar was volgens mij ook de vraag in het topic dat ik noem. Daar staat een gemeten 10,5V op (RMS?).
Hebben jullie nog iets gewijzigd daaraan?
Hebben jullie nog iets gewijzigd daaraan?
Re: Motor storing! 012599 en 001602
Nee hier is niks meer aan geweizigd. Ik heb er geen omvormer meer tussen gedaan. Dit omdat het gewoon naar m'n zin zit zo. Dus alles is zo aangesloten zoals hierboven beschreven. Zou daar wat mee kunnen zijn dan?
- theo
- Global Moderator
- Berichten: 920
- Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
- Locatie: Gelderland
Re: Motor storing! 012599 en 001602
Het kan zijn (omdat de meters op 12V werken) dat je spanning van 10,5V inzakt door de (piek)belasting. Dat pikt je canbus op en geeft een foutmelding. Door te lage spanning evt. met bijkomend inzakken, krijg je een ander afgenomen vermogen.
Dat is ook de reden waarom goedkope ledvervangers foutmeldingen geven.
Je kan als test dat stuurdraadje losmaken en kijken of er nog foutmeldingen komen.
Dat is ook de reden waarom goedkope ledvervangers foutmeldingen geven.
Je kan als test dat stuurdraadje losmaken en kijken of er nog foutmeldingen komen.
Re: Motor storing! 012599 en 001602
zou kunnen inderdaad. Maar ik heb hiervoor 3 a 4 weken probleemloos gereden. ze zijn niet op een draad aangesloten van 10.5 maar op 11.5 volt. Meters verbruiken samen 0,68 ampère
- Verlengsnoer
- Berichten: 1814
- Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19
Re: Motor storing! 012599 en 001602
Ff. Inhaken op het voltage verhaal. Golfl heeft bij t inbouwen ook even bij mij gemeten en ik zat op 3.5v maar daar kan hij denk ik wat zinnigs over zeggen. Denk niet dat het hieran ligt.
- theo
- Global Moderator
- Berichten: 920
- Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
- Locatie: Gelderland
Re: Motor storing! 012599 en 001602
Ben je bij JD nog iets wijzer geworden van je storingen?
Re: Motor storing! 012599 en 001602
voor dat ik naar JD ben geweest heb ik zelf nog het een en ander gecheckt. PCV door geblazen ( deze lekte niet ) en ook de Manifold runner naar basis instellingen terug gezet volgens de ross-tech site. Eenmaal aangekomen bij JD stond de fout code er ook niet meer in. Dus hopen maar dat het weg blijft! keep the fingers crossed.
Tijdens de runs op de dyno gaf de auto ook geen centje pijn. Dus er lekte niks lijkt mij
Tijdens de runs op de dyno gaf de auto ook geen centje pijn. Dus er lekte niks lijkt mij
- theo
- Global Moderator
- Berichten: 920
- Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
- Locatie: Gelderland
Re: Motor storing! 012599 en 001602
Gelukkig maar. Duimen dat het zo blijft!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 4 gasten