golf v gti ombouw naar k04
golf v gti ombouw naar k04
hello mannen: ben van plan een k04 ombouw te doen op mijn bwa blok. Weten jullie wat ik hiervoor nodig heb?
ik weet de k04 , s3 injectors en ic . maar wat van originele stukken zijn nodig voor de dv? ik wil alles origineel houden dus geen aftermarket stukken. hopelijk kunnen jullie helpen
ik weet de k04 , s3 injectors en ic . maar wat van originele stukken zijn nodig voor de dv? ik wil alles origineel houden dus geen aftermarket stukken. hopelijk kunnen jullie helpen
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
Re: golf v gti ombouw naar k04
injectoren en intercooler zijn heel niet nodig!
Je hebt een aantal manieren om een k04 ombouw te doen zoals bij een ed30 of zoals bij een s3/cupra......
Je hebt een aantal manieren om een k04 ombouw te doen zoals bij een ed30 of zoals bij een s3/cupra......
Golf MK1 GTI
link: http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=139531fatboy3 schreef:hello mannen: ben van plan een k04 ombouw te doen op mijn bwa blok. Weten jullie wat ik hiervoor nodig heb?
Gr. Wehoo.

-
- Type auto: Gti v 30edition
in die link van wehoo hebben ze het wel over het vervangen van de hpfp
is dat echt nodig?
de s3/cupra/r/ed motoren zijn kwa hpfp toch niet anders dan een gti?
Additional items that need to be installed on your car to make sure it will all work correctly: - HPFP (APR, KMD, Autotech, etc.) - Only necessary for FSI engines- Software of your choice
is dat echt nodig?
de s3/cupra/r/ed motoren zijn kwa hpfp toch niet anders dan een gti?
Additional items that need to be installed on your car to make sure it will all work correctly: - HPFP (APR, KMD, Autotech, etc.) - Only necessary for FSI engines- Software of your choice
Weet wel dat ze bij een Cupra vaak ook de hpfp bij getunede wagens vaak vervangen. De standaard pomp schijnt het vaak niet helemaal aan te kunnen. Toevallig gisteren met een JD stage II Cupra gereden, wat een monster!
link werkt niet meer?
wat is verschil met cupra s3 en golf r? wat is makkelijkste ivm dv ?
- Race Eend
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Contacteer:
Bij een k04 ombouw MET complete uitlaat (330pk zegmaar). Is het beste om OF S3 injectoren OF HD pomp te doen (beide mag altijd natuurlijk).
Voor 310pk heb je voldoende aan de BWA injectors (310pk).
Verder heb je inderdaad nodig, de turbo en wat IC leidingen (en dan de dv realocatie slang (cupra delen).
Verder heb je inderdaad nodig, de turbo en wat IC leidingen (en dan de dv realocatie slang (cupra delen).
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Jawel hoor, link werkt nog steeds. Misschien is registratie bij het desbetreffende forum nodig.fatboy3 schreef:wehoo schreef:link: http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=139531fatboy3 schreef:hello mannen: ben van plan een k04 ombouw te doen op mijn bwa blok. Weten jullie wat ik hiervoor nodig heb?
link werkt niet meer?
wat is verschil met cupra s3 en golf r? wat is makkelijkste ivm dv ?

Gr. Wehoo.

Race Eend schreef:Bij een k04 ombouw MET complete uitlaat (330pk zegmaar). Is het beste om OF S3 injectoren OF HD pomp te doen (beide mag altijd natuurlijk).
ok thx voor uitleg momenteel wil ik voor 300 pk gaan dus hou ik de bwa injectors maar s3 ic plaats ik zoiezo meer koude lucht kan nooit kwaad

geeft er mss iemand foto van hoe de dv moet komen? kan deze niet geplaatst worden zoals deze nu origineel zit?? zo moet ik niet terug een ic leiding kopen (heb nu deze van a3 zonder noise pipe)
- Race Eend
- Contacteer:
fatboy3 schreef:Race Eend schreef:Bij een k04 ombouw MET complete uitlaat (330pk zegmaar). Is het beste om OF S3 injectoren OF HD pomp te doen (beide mag altijd natuurlijk).
ok thx voor uitleg momenteel wil ik voor 300 pk gaan dus hou ik de bwa injectors maar s3 ic plaats ik zoiezo meer koude lucht kan nooit kwaad.
geeft er mss iemand foto van hoe de dv moet komen? kan deze niet geplaatst worden zoals deze nu origineel zit?? zo moet ik niet terug een ic leiding kopen (heb nu deze van a3 zonder noise pipe)
Je hebt idd je pijp weer nodig waar normaal de noisepijp op zit. Heb je die nog?
ja deze heb ik nog liggen 

Hey Fatboy,
mij is er ook niemand die kan zeggen wat nu juist met de DV..;deze moet vooraan komen, ok maar met welke onderdelen...
Zo er naar verluid ook van afhangen of je een BWA motor (vanaf 2007) hebt of jonger... Dan zou je niets moeten veranderen aangezien de DV reeds vooraan staat?
het liefst zou ik ook de noise pipe erafgooien, ben dat lawaai beu, mr geen idee hoe...
grtz
mij is er ook niemand die kan zeggen wat nu juist met de DV..;deze moet vooraan komen, ok maar met welke onderdelen...
Zo er naar verluid ook van afhangen of je een BWA motor (vanaf 2007) hebt of jonger... Dan zou je niets moeten veranderen aangezien de DV reeds vooraan staat?
het liefst zou ik ook de noise pipe erafgooien, ben dat lawaai beu, mr geen idee hoe...
grtz
hello niemand meer info wil net hetzelfde ombouwen als de edition 30 turbo weet ik injectoren doe ik ook maar wat met de diverter valve ombouw iemand mss foto van edi 30 motor zonder de plastiek kap?
- Race Eend
- Contacteer:
Cupra kun je beter als voorbeeld gebruiken: