Onzichtbare camera tegen het bekrassen van me auto
-
Onzichtbare camera tegen het bekrassen van me auto
Ik ben nu al voor de 3e x doelwit geworden van het bekrassen van me auto in een jaar tijd.
Ik ben het spuugzat, wil weten wie het is.
Wil er een camera inplaatsten die ze niet kunnen zien of in ieder geval niet goed, en het liefst 1 die meerdere kanten dus niet alleen naar de voorkant maar ook de zijkant.
Iemand hier ervaring mee, of tips waar ik het vandaan kan halen?
Ik ben het spuugzat, wil weten wie het is.
Wil er een camera inplaatsten die ze niet kunnen zien of in ieder geval niet goed, en het liefst 1 die meerdere kanten dus niet alleen naar de voorkant maar ook de zijkant.
Iemand hier ervaring mee, of tips waar ik het vandaan kan halen?
- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
Re: Onzichtbare camera tegen het bekrassen van me auto
flink balen man
.....heb je niet de mogelijkheid om een lamp met sensor op te hangen toevallig? 

Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Waarom wil je de camera onzichtbaar ophangen?
Wat ik zal doen ligt aan de situatie waar de auto staat maar ik zal er een lamp op zetten met bewegings sensor en dat als de lamp aanspringt ook meteen een camera aanschakelt en alles opneemt dat schrikt mensen meer af dan dat ze op een camera staan en waarschijnlijk tedonker zodat je ze niet herkent en 24u opnemen is ook geen optie want dan heb je een flinke Hd nodig en als je motion camera heb die dus inschakelt bij beweging dan hoeft de HD niet zo groot te zijn en je weet meteen Hoevaak en Hoelaat iemand exact jij de auto is geweest, vergeet niet als het niet op eigen terrein is dat filmen en opnemen in openbaar strafbaar kan zijn ivm privacy.
Wat ik zal doen ligt aan de situatie waar de auto staat maar ik zal er een lamp op zetten met bewegings sensor en dat als de lamp aanspringt ook meteen een camera aanschakelt en alles opneemt dat schrikt mensen meer af dan dat ze op een camera staan en waarschijnlijk tedonker zodat je ze niet herkent en 24u opnemen is ook geen optie want dan heb je een flinke Hd nodig en als je motion camera heb die dus inschakelt bij beweging dan hoeft de HD niet zo groot te zijn en je weet meteen Hoevaak en Hoelaat iemand exact jij de auto is geweest, vergeet niet als het niet op eigen terrein is dat filmen en opnemen in openbaar strafbaar kan zijn ivm privacy.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dst hij wil weten wie het doet.MkVI Nmgn schreef:Waarom wil je de camera onzichtbaar ophangen?

jeffrey010 schreef: Ik ben het spuugzat, wil weten wie het is.

ik heb ook een verborgen camera!
werkt super, heb er al 3x tuig mee gepakt een ze moesten de schade betalen
(en ik niet omhoog in me premie ivm er is een verdachte, erg prettig)
ik stond niet op de openbareweg, maar in een gemeenschappelijke parkeer garage (wel me eigen plek!)
heb inmiddels een garagebox gekocht dus me GTI is nu lekker uit het zicht verdwenen
de camera neemt nu me wintervoertuig op een scoda felicia(1997)
die niemand steelt
mvg lex
werkt super, heb er al 3x tuig mee gepakt een ze moesten de schade betalen

ik stond niet op de openbareweg, maar in een gemeenschappelijke parkeer garage (wel me eigen plek!)
heb inmiddels een garagebox gekocht dus me GTI is nu lekker uit het zicht verdwenen

de camera neemt nu me wintervoertuig op een scoda felicia(1997)

mvg lex
Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
-
Ik sta dus bij mij in de straat geparkeerd ( niet me eigen parkeerplek en niet elke svond dezelfde plek) dus een lamp of een camera buiten ophangen is nutteloos.. Je zegt dat je ook zon camera hebt?? Kan je me vertellen wat voor camera je hebt en waarje hem vandaan hebt?
als je niet altijd op dezelfde plek staat heb je er niet veel aan
ik heb een prof systeem met een braakvrije camera(kleuren),en omdat ik in een flat woon is het draadloos
(1 km bereik)
heb in mijn keuken een hd recorder en een lcd scherm, neemt een maand op en begint dan weer opnieuw.
kost wel een beetje maar dan heb je wat 1500E(+montage)
(maar heeft mij al meer als +/-4000E premie/schade bespaart)
mvg lex

ik heb een prof systeem met een braakvrije camera(kleuren),en omdat ik in een flat woon is het draadloos

heb in mijn keuken een hd recorder en een lcd scherm, neemt een maand op en begint dan weer opnieuw.
kost wel een beetje maar dan heb je wat 1500E(+montage)

mvg lex
Mvg Lex
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Hoe groot is dan het bereik van zo`n camera, kan mij voorstellen dat je maar een beperkt vlak bekijkt, moet je dan meerdere camera`s hebben?
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
ik heb maar 1 goede camera(pixels enz weet ik niet), deze staat ingestelt/gezoomd tot mijn auto mooi in beeld kwam,(alleen van de voorkant, zie je smorgens welke kakkerlakken er in/bij je auto zijn geweest snachts)en een stuk er om heen.(op advies van de monteur, omdat kakkerlakken eerst vaak om je auto heen lopen)Edition30 schreef:Hoe groot is dan het bereik van zo`n camera, kan mij voorstellen dat je maar een beperkt vlak bekijkt, moet je dan meerdere camera`s hebben?
mijn beeld is zo goed dat ik het lampje in mijn deur zie knipperen

ps ik heb geen bordjes van pas op!! camera anders werkt het niet
mvg lex
Mvg Lex