Hallo forumleden,
Ik hoop dat iemand mij kan uitleggen hoe het precies zit met de garantie. Via de zoekfunctie lees ik namelijk verschillende bedragen.
Tijdens de aankoop van mijn gti (bj. april 2010) vorig jaar oktober, is mij vertelt dat tegen afloop van mijn daswelt garantie het mogelijk is een jaar te verlengen. Nu ik dit heb aangevraagd ben ik best geschrokken van de prijs, namelijk €835,- voor een jaar ipv €349,- wat ik tevens de dealer hadden gedacht. Reden van verschil is omdat de auto buiten zijn fabrieksgarantie valt? Is daswelt niet hetzelfde?
Lopen alle garanties via de volkswagenbank of zijn er ook dealers die zelf een garantie afgeven.
Vanwege de bekende kettingproblemen (zie topic kettingprobleem) vraag ik me af wat nou wijsheid is. Kettingmodificaties laten uitvoeren of garantie afsluiten. Wat denken jullie?
Alvast bedankt voor de reacties!
Garantie
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Re: Garantie
Weet wel dat er ook een bedrijf dat diks heet die geeft ook garantie opgebruikte auto.s
Kreeg er een mailtje van of ik daar extra garantie wou kopen .
Verder gaat het je gewoon 800 kosten voor een jaar garantie bij Vw
Had hier de zelfde vraag gesteld en kreeg eerst ook een ander bedrag te horen verkoop truuk van Vw denk ik
Volg je verhaal wel zit over 11 maanden met hetzelfde probleem
Maar hoelang moet je garantie houden op een auto als hij 12 maanden heel blijft waarom dan niet langer ook alles gaat ooit kapot
Kreeg er een mailtje van of ik daar extra garantie wou kopen .
Verder gaat het je gewoon 800 kosten voor een jaar garantie bij Vw
Had hier de zelfde vraag gesteld en kreeg eerst ook een ander bedrag te horen verkoop truuk van Vw denk ik
Volg je verhaal wel zit over 11 maanden met hetzelfde probleem
Maar hoelang moet je garantie houden op een auto als hij 12 maanden heel blijft waarom dan niet langer ook alles gaat ooit kapot
Mvg Frits
- Green Hornet
- Type auto: Audi S3 Limousine
ik heb een aanbod gehad voor mijn R € 499 voor 1 jaar € 1349 voor 2 jaar ...
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Raar weer de ene dealer kan het wel voor een normale prijs en de andere dealer ript je vage shit weer
Mvg Frits