Vreemd getik
Re: Vreemd getik
Ik weet niet of het bij het MKVI GTI blok hetzelfde werkt maar het klinkt hetzelfde als bij een MKV GTI blok maar daar ligt dan meestal aan de nokkenasversteller kettingspanner en/ of hoge brandtof pomp daar deze mechanisch is aangedreven.
Maar zo als ik al zij weet niet of dat bij een MKVI hetzelfde is .
Er zijn vast experts op het forum die dat weten
Maar zo als ik al zij weet niet of dat bij een MKVI hetzelfde is .
Er zijn vast experts op het forum die dat weten
Gr. Rudy
GOLF V GTI EDITION 240 United Grey, ABT 240 pk/ 305 nm, 240 leder pakket, schuifkanteldak.
GOLF V GTI EDITION 240 United Grey, ABT 240 pk/ 305 nm, 240 leder pakket, schuifkanteldak.
Ik had dit ook bij mijn MKV, bleek de benzinepomp te zijn die defect was, daardoor benzine in het blok en te weinig oliedruk door te dunne olie.
Controleer eens je olie en bekijk of deze zwart ziet of bruin.
Bij zwarte kleur heb je de mogelijkheid dat er benzine lekt naar je blok.
Je kan ook eens je cam follower controleren.
Daarvoor moet je je benzinepomp eraf halen.
Bij mij was de oplossing om de benzinepomp te vervangen.
Je kan de wagen ook best eens laten uitlezen, meestal wordt er wel een fout gelogd als er iets mis gaat met de kettingspanner.(p0012 camshaft A advance setpoint not reached (over-retarted)
Hopelijk heb je er iets aan.
Controleer eens je olie en bekijk of deze zwart ziet of bruin.
Bij zwarte kleur heb je de mogelijkheid dat er benzine lekt naar je blok.
Je kan ook eens je cam follower controleren.
Daarvoor moet je je benzinepomp eraf halen.
Bij mij was de oplossing om de benzinepomp te vervangen.
Je kan de wagen ook best eens laten uitlezen, meestal wordt er wel een fout gelogd als er iets mis gaat met de kettingspanner.(p0012 camshaft A advance setpoint not reached (over-retarted)
Hopelijk heb je er iets aan.
Opgelost! Is de magneetklep in het gasklephuis. Gasklephuis werkt nog prima. Niks aan het handje dus gelukkig.
Slotje maar dus....
Slotje maar dus....
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Je kan beter je melding in de openingspost laten staan. Zo kunnen anderen die zoeken op het forum met een zelfde probleem bekijken wat de melding was en welke oplossing hier bij hoort.eddiea schreef:Opgelost! Is de magneetklep in het gasklephuis. Gasklephuis werkt nog prima. Niks aan het handje dus gelukkig.
Slotje maar dus....
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem