Aangezien ik zelf van beroep autospuiter ben en ik voor me zelf op het werk voor leuke bedragen onderdelen mag spuiten , ben ik beetje opzoek naar wat ideeen .Ik kan op google via afbeeldingen zoeken op golf 5 gti enz niet veel vinden . Ik was zowiezo van plan om volgende maand de onderkant van de achterbumper in kleur te spuiten de side skirts en de lip onder de voorbumper . Maar ik kwam nu op een idee maar weet niet of het uitziet omdat ik er nergens fotos van kan vinden namelijk: bij een gti is in de voorbuper het midden altijd zwart , omdat ik een zwarte auto heb valt dit niet op

, ik vind het wel een leuk detail van de golf en wil het wat meer zichtbaar maken . Bij een witte of rode golf steekt dit mooi af , hebben julie meschien ideen voor een kleur en eventueel fotos ervan ?
Zat te denken aan donker grijs , antreciet ofzo .. in ieder geval geen felle kleuren waar je je zonnebril voor moet opzetten
Ik heb me vorige golfjes altijd helemaal overgespoten maar heb daar niet echt meer de tijd voor, en omdat deze nog vrij netjes in de lak staat wou ik dus wel de originele kleur houden . Ik sta open voor alle ideeen . Fotos van mijn auto hoe die er nu uitziet (helemaal origineel ) staan in het onderwerp : effe voorstellen . alvast bedankt !!!