Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Na enige tijd zonder auto gezeten te hebben en wat verschillende te hebben bekeken, is mijn oog gevallen op een Golf 6R.
Zijn er nog specifieke dingen waar je bij een 6R op moet letten? Bouwjaar is November 2010 met 150k gelopen.
Aanstaande vrijdagmiddag kijken, ben erg benieuwd
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK VW Polo 6R BM Opel Astra GSI
Wat leuk! Heb zelf ook het model uit 2010 met nu 144K op de teller. Vanuit mijn ervaring een prima model. Is deze R20 standaard of heeft de auto modificaties?
Je kan eventueel op de volgende punten letten bij de aankoop:
- Achteruit rijden moet vloeiend verlopen (Mechatronics).
- Schakelen moet uiteraard vloeiend verlopen.
- Bij het remmen moet de auto niet ineens naar links of naar rechts gaan.
Wellicht dat het plaatsen van een advertentie zou kunnen helpen meer informatie over de auto in te winnen. Succes met de bezichtiging.
HS2005 schreef:Wat leuk! Heb zelf ook het model uit 2010 met nu 144K op de teller. Vanuit mijn ervaring een prima model. Is deze R20 standaard of heeft de auto modificaties?
Je kan eventueel op de volgende punten letten bij de aankoop:
- Achteruit rijden moet vloeiend verlopen (Mechatronics).
- Schakelen moet uiteraard vloeiend verlopen.
- Bij het remmen moet de auto niet ineens naar links of naar rechts gaan.
Wellicht dat het plaatsen van een advertentie zou kunnen helpen meer informatie over de auto in te winnen. Succes met de bezichtiging.
De standaard punten wordt zeker opgelet!
Weet alleen niet of er specifieke punten zijn voor een R20 Mijn GTI'tje beviel goed dus ga ervan uit dat een R20 ook goed bevalt
De advertentie houd ik nog even voor me
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK VW Polo 6R BM Opel Astra GSI
HS2005 schreef:Wat leuk! Heb zelf ook het model uit 2010 met nu 144K op de teller. Vanuit mijn ervaring een prima model. Is deze R20 standaard of heeft de auto modificaties?
Je kan eventueel op de volgende punten letten bij de aankoop:
- Achteruit rijden moet vloeiend verlopen (Mechatronics).
- Schakelen moet uiteraard vloeiend verlopen.
- Bij het remmen moet de auto niet ineens naar links of naar rechts gaan.
Wellicht dat het plaatsen van een advertentie zou kunnen helpen meer informatie over de auto in te winnen. Succes met de bezichtiging.
De standaard punten wordt zeker opgelet!
Weet alleen niet of er specifieke punten zijn voor een R20 Mijn GTI'tje beviel goed dus ga ervan uit dat een R20 ook goed bevalt
De advertentie houd ik nog even voor me
Haha, bang dat iemand 'm wegkaapt voor je neus?
Ben benieuwd waar je mee komt.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
HS2005 schreef:Wat leuk! Heb zelf ook het model uit 2010 met nu 144K op de teller. Vanuit mijn ervaring een prima model. Is deze R20 standaard of heeft de auto modificaties?
Je kan eventueel op de volgende punten letten bij de aankoop:
- Achteruit rijden moet vloeiend verlopen (Mechatronics).
- Schakelen moet uiteraard vloeiend verlopen.
- Bij het remmen moet de auto niet ineens naar links of naar rechts gaan.
Wellicht dat het plaatsen van een advertentie zou kunnen helpen meer informatie over de auto in te winnen. Succes met de bezichtiging.
De standaard punten wordt zeker opgelet!
Weet alleen niet of er specifieke punten zijn voor een R20 Mijn GTI'tje beviel goed dus ga ervan uit dat een R20 ook goed bevalt
De advertentie houd ik nog even voor me
Haha, bang dat iemand 'm wegkaapt voor je neus?
Ben benieuwd waar je mee komt.
Je weet maar nooit
Eerst maar eens kijken of die bevalt, kan best kieskeurig zijn..
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK VW Polo 6R BM Opel Astra GSI
Idd, volgens mij zijn er niet zoveel wagen specifieke dingen bij de R waar je op moet letten. Turbo is misschien een puntje om in de gaten te houden? Aantal eigenaren kun je vaak ook wel iets aan afleiden.
Xizer schreef:Idd, volgens mij zijn er niet zoveel wagen specifieke dingen bij de R waar je op moet letten. Turbo is misschien een puntje om in de gaten te houden? Aantal eigenaren kun je vaak ook wel iets aan afleiden.
Jep, zijn uiteraard de standaard dingen.
Geen aandachtspunten welke jullie hebben over 4motion bijvoorbeeld? Of dingen over de ED30 blokken?
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK VW Polo 6R BM Opel Astra GSI
4motion test kan ik alleen bedenken door:
zoek een zandpad/gras strook
laat iemand uitstappen en kijken of de achterwielen ook ''spinnen'' als jij launchcontrol gebruikt
dit zou ik alleen doen als je zeker weet dat dit hem word kwa auto want denk niet dat de handelaar blij is als jij hem smerig terug brengt en niet koopt hahahahah
wjb#222 schreef:4motion test kan ik alleen bedenken door:
zoek een zandpad/gras strook
laat iemand uitstappen en kijken of de achterwielen ook ''spinnen'' als jij launchcontrol gebruikt
dit zou ik alleen doen als je zeker weet dat dit hem word kwa auto want denk niet dat de handelaar blij is als jij hem smerig terug brengt en niet koopt hahahahah
Ga particulier kijken dus meneer zal mee gaan.
Die zal het niet opprijs stellen als ik dat zal doen
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK VW Polo 6R BM Opel Astra GSI
bzb het zal jou verbazen hoe krom sommige kunnen zijn
een leek koopt die gewoon
tot er een nieuwe voorruit in moet dan past het opeens allemaal niet meer