Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
bluetiger schreef:Helaas is de kentekenplaat foetsie. Het wordt er dus een met 1.
Succes met de afhandeling..
Het eentje op het kenteken kan je erg onopvallend maken. Het zwart poets je namelijk zo eraf waardoor je enkel nog een eentje hebt in dezelfde kleur geel als de plaat..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK VW Polo 6R BM Opel Astra GSI
Ja en nu maar hopen dat ze niet terug komen voor je xenon later. En hoe hebben ze je motorkap open gekregen. Of kan je de bumper bij de golf verwijderen zonder bouten van boven los te maken.
FGT schreef:Je kan m later eraf laten halen. Ik heb nl weleens gebeld met het RDW over de duplicaatcode.
Toen ik mijne oude GTI importeerde kreeg ik ook een 1 op kenteken omdat het een origineel NL geleverde auto was en ik de originele platen niet kon inleveren.
Van alles geprobeerd maar het eentje eraf kon niet.. wellicht met diefstal anders maar ik kon hoog en laag springen, de 1 bleef erop.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst gewijzigd door Famous1303 op 17 nov 2016, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK VW Polo 6R BM Opel Astra GSI
Ik heb zelf ook een ééntje, maar deze kan erbij mij niet af. Bij het RDW zeiden ze: als je je papieren verloren hebt of je plaat is gestolen kan je in een later stadium weer normale platen aanvragen. Dat is toen tegen mij verteld! So, don't shoot the messenger
Ik heb de nummers van mijn kentekenplaten genoteerd , mocht ik er ooit 1 kwijt raken dan bestel ik een nieuwe met het dat nummer.
Indien de platen gejat worden dan zou ik liever met een 1'tje rondrijden dan gezeik krijgen met wat andere uitspoken met mijn originele platen