AXX met K04
Geplaatst: 25 jun 2017, 18:02
ik heb een tijdje geleden een golf 5 gti axx gekocht
hij draait momenteel slechts op 1.3 bar piek en houd vast rond de 1.1 bar
vermogen is, als ik de uitdraai moet geloven: 345pk/450nm
mijn laatste 'snelle' auto zat op 400pk/500nm, en kwa "gevoel" zou de 345pk wel ongeveer kloppen
30.000km geleden is bij xt motorsport uitgevoerd/gemonteerd:
Cilinderkop revisie
Honen
Drijfstangen en Zuigers S3
Nieuwe Lagers, bouten en distributie etc
K04-064 gereviseerd
Ruil versnellingsbak
Inrijden en afstelling
tevens op de auto:
Spec stage 3+ (780nm) koppelingset met enkel massa vliegwiel
Volledig milltek met 200cell katalysator
Forge Twintake
Forge divertervalve
Als ik het goed begrijp zou met de s3 zuigers en drijfstangen de compressie veranderd moeten zijn?
er zou dus meer effectieve inlaatdruk mogelijk moeten zijn, als de brandstof toevoer het bij kan houden.
ik wil hem opnieuw af laten stellen, maar alleen als het nog nut heeft
hij draait momenteel slechts op 1.3 bar piek en houd vast rond de 1.1 bar
vermogen is, als ik de uitdraai moet geloven: 345pk/450nm
mijn laatste 'snelle' auto zat op 400pk/500nm, en kwa "gevoel" zou de 345pk wel ongeveer kloppen
30.000km geleden is bij xt motorsport uitgevoerd/gemonteerd:
Cilinderkop revisie
Honen
Drijfstangen en Zuigers S3
Nieuwe Lagers, bouten en distributie etc
K04-064 gereviseerd
Ruil versnellingsbak
Inrijden en afstelling
tevens op de auto:
Spec stage 3+ (780nm) koppelingset met enkel massa vliegwiel
Volledig milltek met 200cell katalysator
Forge Twintake
Forge divertervalve
Als ik het goed begrijp zou met de s3 zuigers en drijfstangen de compressie veranderd moeten zijn?
er zou dus meer effectieve inlaatdruk mogelijk moeten zijn, als de brandstof toevoer het bij kan houden.
ik wil hem opnieuw af laten stellen, maar alleen als het nog nut heeft