PCV Klep
Geplaatst: 27 okt 2017, 17:21
Vandaag het probleem gehad dat de auto stationair van 800 naar 2000 toeren liep en weer terug en weer op enz.
Ben gelijk naar Vw garage gereden en kon in de middag terecht.
Gelijk maar even op internet gezocht wat het eventueel kon zijn.
De PCV klep dus.
In middag auto bij garage gebracht, en monteur die er het probleem zou oplossen reed wel erg hard van het terrein af in mijn ogen.
De proefrit dus?? Stationair draaien was voldoende volgens mij.
Maar goed ik wilde wel weten wat het was en ben gaan kijken of ik de auto ergens zag staan in de werkplaats.
Deze stond buiten met kap open en motorplaat op de grond, monteur zei dat klep stuk was en dat er wel meer aan mijn auto mankeerde.
Oké wat dan, de koppeling was op volgens hem, ja ik rook al gelijk verbrande remmen of koppeling.
Ik zelf heb daar nog nooit last van gehad, en heb dat ook gezegd.
Heb hem gevraagd of hij wel normaal met mijn auto gereden had. Hij zei van wel. Maar hoe kon de koppeling dan zo stinken echt heel erg. Ben zelf automonteur geweest vroeger dus weet er wel wat van af, ook dat dat de meeste monteur met voet op de koppeling rijden.
Ik ben er 3 minuten geleden gewoon mee komen aanrijden en er stonk niks.
Hele discussie dus, en monteur besloot om te stoppen met reparatie, vond ik wel prima.
Ik heb toen de klep gekocht en deze zelf maar gemonteerd.
Waarom kunnen ze niet normaal met je spullen om gaan??
Ben gelijk naar Vw garage gereden en kon in de middag terecht.
Gelijk maar even op internet gezocht wat het eventueel kon zijn.
De PCV klep dus.
In middag auto bij garage gebracht, en monteur die er het probleem zou oplossen reed wel erg hard van het terrein af in mijn ogen.
De proefrit dus?? Stationair draaien was voldoende volgens mij.
Maar goed ik wilde wel weten wat het was en ben gaan kijken of ik de auto ergens zag staan in de werkplaats.
Deze stond buiten met kap open en motorplaat op de grond, monteur zei dat klep stuk was en dat er wel meer aan mijn auto mankeerde.
Oké wat dan, de koppeling was op volgens hem, ja ik rook al gelijk verbrande remmen of koppeling.
Ik zelf heb daar nog nooit last van gehad, en heb dat ook gezegd.
Heb hem gevraagd of hij wel normaal met mijn auto gereden had. Hij zei van wel. Maar hoe kon de koppeling dan zo stinken echt heel erg. Ben zelf automonteur geweest vroeger dus weet er wel wat van af, ook dat dat de meeste monteur met voet op de koppeling rijden.
Ik ben er 3 minuten geleden gewoon mee komen aanrijden en er stonk niks.
Hele discussie dus, en monteur besloot om te stoppen met reparatie, vond ik wel prima.
Ik heb toen de klep gekocht en deze zelf maar gemonteerd.
Waarom kunnen ze niet normaal met je spullen om gaan??