Mijn eigen wallet bestaat op dit moment uit:
- Stellar Lumens (XLM)
- Ripple (XRP)
- TRON (TRX)
Brand los...

Ik zit ook op kraken, dit omdat zij gebruik maken van Fidor. Ik heb via fidor.de (Duitse bank) een rekening geopend. Vanuit mijn ING naar kraken overmaken duurde soms 3 werkdagen. Via fidor naar kraken duurt 10 minuten. Heb vandaag op kraken eth gekocht en overgemaakt naar binance. Door het geval met die Koreaanse munten heb ik toch net even andere spreiding in munten gekocht (ook meer naar geleden verlies van een munt gekeken). Achteraf liever meer tron als ripple gekocht. Zie tron namelijk eerder op 0,33 staan als ripple op 6,06. Aan de andere kant zie ik tron ook eerder naar de 0,01 zakken dan ripple naar de 0,2 cent.
Echt he. Moet nog goed nalezen (reddit) wat er gebeurd is maar alles stond in het rood. Mooi moment om te kopen. Persoonlijk zou ik niet bij verlies verkopen. Het verleden leert dat het op en neer gaat en in de long run alles (bizar genoeg) na verloop van tijd hoger staat. Ik laat het er op staan tot inzet verviervoudigd is.NielsED30 schreef: ↑08 jan 2018, 19:26 Heel dat gezeur over CoinMarketCap die de Koreaanse exchanges hebben verwijderd van hun berekeningen hebben de hele markt op z'n kop gezet omdat mensen dachten dat het ineens instortte en daardoor uit paniek gingen verkopen. NU is een goede tijd om de sterkere alts te kopen in ieder geval!
Geld maken met geld
Ligt er een beetje aan wat je aan dikke winst zie. Ik heb totaal 1300 geinvesteerd, maar als TRON bijv. 1 dollar word pak ik op alleen TRON toch echt ruim 30k... Vind dat best een dikke winst eerlijk gezegd..Schippersss schreef: ↑08 jan 2018, 19:30 Vorige jaar een zooitje ripple gekocht voor 0,84,ondertussen de boel al verdubbeld. Blijft natuurlijk een gok, maar de beste tip is toch wel, doe het alleen met geld wat je kan missen voor een lange tijd. Wel is het zo dat je met 1000 of 2000 eurie niet ech dikke winst trek. Moet wel een aardig bedrag invensteren.
Je hebt zijn aandacht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten