Wie o Wie ,
De middendemper van mijn Golf 5 GTI wil ik laten verwijderen/Leeg halen . Weet iemand waar ik dit zoal kan laten doen ?
Volgensmij laten de meeste er gewoon een pijp tussen lassen toch ? Of worden er ook nog middendempers leeg gehaald ? Graag jullie ervaring , alvast bedankt!
Mvg,
Kevin van der Meij
Middendemper Verwijderen
Re: Middendemper Verwijderen
Gewoon rechte pijp er tussen, is niet zo ingewikkeld.
Gebruik even Google om in jouw buurt te zoeken, dit kan op zoveel plekken.
Gebruik even Google om in jouw buurt te zoeken, dit kan op zoveel plekken.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Hey Kevin,
Ik heb nog een middendempervervanger liggen thuis voor een golf 5 GTI, het ziet eruit als een normale middendemper alleen zit in demper zelf een rechte pijp. Deze is aan weerskanten met 2 klemmen vastgezet aan de originele uitlaat.
Ik heb deze zelf 1 week eronder gehad, want mijn vrouw en kinderen vonden dit toch te luid klinken helaas.
Dus je mag deze eventueel overnemen van me voor 100,-
Gr. Frank
Ik heb nog een middendempervervanger liggen thuis voor een golf 5 GTI, het ziet eruit als een normale middendemper alleen zit in demper zelf een rechte pijp. Deze is aan weerskanten met 2 klemmen vastgezet aan de originele uitlaat.
Ik heb deze zelf 1 week eronder gehad, want mijn vrouw en kinderen vonden dit toch te luid klinken helaas.
Dus je mag deze eventueel overnemen van me voor 100,-
Gr. Frank
Middendemper vervanger kopen, 2 uitlaatmofjes en slijpen maar 

Golf V GTI 08 Black Magic Pearl
Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake
Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake