Wat kan ik nou het beste doen? Aangezien het niet om meer vermogen o.i.d. gaat zou het leuk zijn als het bedrag ook nog te doen is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zelf heb ik een vacuümklep met afstandbediening VOOR mijn middendemper, als die openstaat heb je echt flink geluid met harde ploffen. Is hij dicht dan heb je een elektrische auto (je merkt na het dichtzetten pas hoe lekker stil hij is)GTI-mkVII schreef: ↑17 dec 2018, 20:29 Ik heb al heel wat topics hier gelezen, maar kom er niet echt uit. Het enige dat ik wil is iets meer geluid, maar wel dat het een beetje beschaafd blijft. En vooral op snelweg bij constante snelheden dat het nauwelijks scheelt. Denk als het geluid dan continue meer wordt ik mij eraan ga ergeren.
Wat kan ik nou het beste doen? Aangezien het niet om meer vermogen o.i.d. gaat zou het leuk zijn als het bedrag ook nog te doen is
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zo klep gaat gewoon door de apk omdat hij hem helemaal afsluit.
is dit dan een bypass of open einde na die klep?surfroy01 schreef:En hier 1 met een elektrische klep tussen midden en einddemper erin kan je enkel adviseren, doen! Heerlijk extra geluid (ook de DSG klappen) met klep open en wanneer je het niet wil, standaard geluid met klep dicht!
Overigens is geluid geen afkeur bij APK, als de uitlaat maar helemaal lekdicht is
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 5 gasten