Ik was eigenlijk wel benieuwd naar wat ervaringen?
Laat maar weten.
Groetjes Ivar
Dat is ook mijn ervaring in een GTD Alleen die chip heb ik niet gevoeldRace Eend schreef:@ Vince, ik denk dat je met een GTD gereden hebt die misschien slechte banden of uitlijning heeft gehad, in mijn ogen zit er niet zoveel verschil tussen het rijden van een GTI en een GTD.
Ik vind de GTD motor erg fijn rijden, als ik een auto moest hebben waar ik zeer veel mee moest rijden, zou het 100% zeker een GTD (met dsg) worden, meer dan een chip zou ik er niet aan doen (zeg ik nu)
Hoi Ivar,Ivar schreef:Thanks mannen!
Was gewoon is benieuwd naar de reacties, heb er uiteraard al mee geredenEn is voor mij helemaal prima! Gaat makkelijk hard en hele goede stoelen. (ik rij 80.000km per jaar
)
Ik ben benieuwd, heb de offerte ingeleverd op de zaakWordt volgende week nog even strijden met de baas, want hij valt uiteraard buiten het budget, maar ik wil gewoon zo'n GTD! Wordt wel een kale uitvoering helaas.
Nog erger, als dit m niet wordt, dan bestel ik zo'n eco Megane estate
Eeeuuuhh, "niet leuk" bedoelde je natuurlijk, maar heb jij al gehoord dat het geen GTD wordt. Zou inderdaad balen zijn voor Ivar.NICO! schreef:Leuk om te lezen dat het geen GTD gaat worden.........jammer, wist dat het je eerste keus was.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten