Geachte leden ik heb een paar vragen en had graag jullie ervaringen en tips en trucs
Ik heb een golf 5 gti uit 2008 en is stage 2 door jd gedaan(zo heb ik m gekocht)
Nu ben ik van plan om een ramair kit te plaatsen en de runner flap delete te doen..
Uiteindelijk wil ik m remappen nu is mijn vraag heb ik ook grotere injectoren nodig omdat er dalijk meer lucht doorkomt?
Graag jullie advies en tips en trucs
Stage 2 remap en evt veranderingen
Re: Stage 2 remap en evt veranderingen
Nee.
Steek er R8 bobine in, is het goed.
Rs4 rail ventiel.
Prima.
Steek er R8 bobine in, is het goed.
Rs4 rail ventiel.
Prima.

Die rs4 rail ventiel zal een b*tch zijn om bij te komen denk ik haha
Wat wel verstandig is, eerst even je inlaat reinigen.
Draait je motor veel beter.
Meer vermogen/nm.
Draait je motor veel beter.
Meer vermogen/nm.

- Edition30
- Type auto: Edition 30
Hoi, ben benieuwd wat je wilt gaan bereiken. Je GTI is stage 2 is en dit is gedaan door JD, dus eigenlijk niks te klagen toch
. Als je er nu (nog) meer uit wilt halen moet er behoorlijk geld in worden gestoken (injectoren, bobines, brandstofpomp, turbo enz).
Maar ik krijg de indruk, dat jou auto stage 2 is, maar dat deze weer standaard (hardware) is gemaakt, normaal moet er met stage 2 minstens een andere downpipe onderzitten (of een cat-mod) en een andere intake. Zit dat er op?
Maar ik krijg de indruk, dat jou auto stage 2 is, maar dat deze weer standaard (hardware) is gemaakt, normaal moet er met stage 2 minstens een andere downpipe onderzitten (of een cat-mod) en een andere intake. Zit dat er op?
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem