Beste lezers,
Ik heb mijn mk5 r32 sindskort voorzien van een milltek non res catback. Nu besef ik dat ik het toch iets luider wil...echter twijfel ik tussen een decat van 2.75 inch of een bypass zodat ik met een klep open (straight pipe) of gesloten (zoals die nu is). Wat raden jullie mij aan? Als er mensen zijn die hier persoonlijke ervaring mee hebben hoor ik het ook graag!
MK5 R32 Milltek non res
-
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 15:55
- Type auto: Golf 5 GTI ED 30
Re: MK5 R32 Milltek non res
Persoonlijk zou ik gaan voor een bypass, voor keuren enzo ook nergens geen problemen mee. Kat verwijderen schilt wel iets maar noooit zo veel als by pass. Dat zou ik je aanradenEdition 30 75 schreef:Beste lezers,
Ik heb mijn mk5 r32 sindskort voorzien van een milltek non res catback. Nu besef ik dat ik het toch iets luider wil...echter twijfel ik tussen een decat van 2.75 inch of een bypass zodat ik met een klep open (straight pipe) of gesloten (zoals die nu is). Wat raden jullie mij aan? Als er mensen zijn die hier persoonlijke ervaring mee hebben hoor ik het ook graag!

Re: MK5 R32 Milltek non res
decat word die echt luid van!
wil je af en toe toch in stilte rijden dan idd een bypass maken!
wil je af en toe toch in stilte rijden dan idd een bypass maken!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten