Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Hoi Nigel. Heb je je R niet meer ? Talloze keren voorbij zien komen op YouTube en ook keer in Purmerend gezien en gehoord
In ieder geval succes met zoeken naar mooie 5 of 6 GTI.
Gr Frans.
Reflexzilver schreef: ↑23 sep 2020, 09:39
Hoi Nigel. Heb je je R niet meer ? Talloze keren voorbij zien komen op YouTube en ook keer in Purmerend gezien en gehoord
In ieder geval succes met zoeken naar mooie 5 of 6 GTI.
Gr Frans.
Hoi Frans,
De 7 R is inderdaad verkocht, ik zal binnenkort eens mijn voorstel topic bijwerken want ik zag dat daar eigenlijk niks van de R staat zoals ik hem helemaal heb gemaakt. Thanks, laten we zeggen dat de R redelijk bekend stond in Nederland maar ook in het buitenland
Voor de R komt iets snellers met 4 ringen terug, maar voor een daily dus opzoek naar een leuke GTI. Moet toch een beetje in het Golf wereldje blijven he
Gr. Nigel
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht