Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jurucavw schreef: ↑21 nov 2020, 09:50
Hallo Forum leden,
Ik heb recent de Lane Assist gecodeerd in de auto.
Maar het is me niet helemaal duidelijk wat de instellingen doen:
Wat is nu het verschil tussen ingeschakeld en ook nog Apdatieve rijstrookgeleiding aangevinkt ?
Alvast bedankt!
Lane Assist grijpt alleen in ALS als je van je rijstrook dreigt af te wijken (jij controleert de stuur meer), adaptieve rijstrook geleiding houdt de auto continu in het midden (jij stuurt veel minder). Heb je ook hardware geplaatst of had je al een camera voor de lane assist?
jurucavw schreef: ↑21 nov 2020, 09:50
Hallo Forum leden,
Ik heb recent de Lane Assist gecodeerd in de auto.
Maar het is me niet helemaal duidelijk wat de instellingen doen:
Wat is nu het verschil tussen ingeschakeld en ook nog Apdatieve rijstrookgeleiding aangevinkt ?
Alvast bedankt!
Lane Assist grijpt alleen in ALS als je van je rijstrook dreigt af te wijken (jij controleert de stuur meer), adaptieve rijstrook geleiding houdt de auto continu in het midden (jij stuurt veel minder). Heb je ook hardware geplaatst of had je al een camera voor de lane assist?
Oke, Thanks
Nee geen hardware aangepast, camera was er al en automatisch inparkeren ook dus ik dacht dan moet dit met coderen alleen lukken
En het werkt ook maar ik merkte niet veel verschil tussen 1 vinkje zetten of 2 vinkjes zetten maar was ook maar een mini stukje rijden..
Toevallig vandaag ook aan laten zetten en gelijk ook apple CarPlay en Voice Control.
Maar weet ik nu ook gelijk wat dat vinkje inhoud.
Moet zeggen hij doet wel netjes, had laatst een Toyota Corolla mee zat het ook op maar werkte lang niet zo soepel als de GTI het doet.
schaef schreef: ↑21 nov 2020, 17:00
Toevallig vandaag ook aan laten zetten en gelijk ook apple CarPlay en Voice Control.
Moet zeggen hij doet wel netjes, had laatst een Toyota Corolla mee zat het ook op maar werkte lang niet zo soepel als de GTI het doet.
Ik had een maandje gereden in een GLE450 2020 (van de werkgever lol) maar die werkte echt bijna niet. Als ik bijna de vangrail in ga, helpt ie pas lol. Of er was iets mis of de technologie is slecht. Ik denkt het eerste.
schaef schreef: ↑21 nov 2020, 17:00
Was dat nog een dure aangelegenheid ? Carplay en Voice Control ?