Verstuurd vanaf mijn SM-N975F met Tapatalk
Tegen het rubber oogt veel beter lijkt me. Dit ziet er behoorlijk on af uit....martin schreef:Mijn raam sluit precies aan tegen dat rubberen gedeelte. Maar om te zeggen dat jouw raam niet goed is,kan ik niet zeggen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Daar heb ik niet op gelet maar gezien deze ruit bij Carglass vandaan komt zal dat wel niet...tochMARC V schreef:Staat er een volkswagen stempel op de ruit?
Kijk eens aan, goede info Marc, bedankt. Auto is nu even weg, zodadelijk maar eens kijken naar dat nummer idd en de stempel.MARC V schreef:Ik heb bij carglass hetzelfde probleem gehad met mijn golf 6.
Ruit daar laten vervangen,maand later kreeg ik een klein tikje tegen de ruit van een steen of iets en was helemaal gebarsten.
Terug voor weer een nieuwe ruit en nadien viel mij op dat het chassisnr onder in de voorruit niet meer in het midden van het gat stond,boven had ik net zo'n gleuf als jij hebt,halve cm breed tussen raam en dak.
Die ruit paste gewoon niet in mijn auto.
En ook deze was binnen de 2 maanden gebarsten.
Toen lange discussie gehad hierover en dat ik een originele ruit erin wou.
Ja maar die ruiten komen uit 1 en dezelfde fabriek blablabla....
Ik heb dan uiteindelijk toch een ruit met een vw stempel erin gekregen,de 3de op 4 maanden,
deze staat er nu,7j later nog steeds in en sluit ook perfect aan bij het dak enz...
Mss heb je wel hetzelfde aan de hand.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten