Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Mooie camera. Hoe kwam hij erachter? Vermoedde hij wat of kijkt hij elke dag de beelden van de nacht uit?
Zat er op de GTI een bearlock oid waar ze naar keken en hem dus niet mee konden nemen.
Of keken ze naar de Rns510?
Of hebben ze gezien dat die GTI geen extra beveilig heeft en dus te jatten is en ze vannacht terug komen?
Voorverkenning gebeurd altijd 's nachts tussen 03:00 en 04:00. Dat is bewezen de tijd dat men het diepst in slaap is en woning, bedrijfs en autoinbraken niet hoort.
Goed dat je dit filmpje op YouTube zet in ieder geval!
Afschieten dit soort tuig!!
Jammer dat er geen kenteken zichtbaar is. Dat had heerlijk geweest. Ook voor de politie.
Tim, vorige week stond mijn auto 1 (!) nacht niet in de garage. Staat nooit op de oprit dus niemand weet überhaupt dat ik deze auto rijd (garage zit nml elders). Eerste nacht buiten en ja hoor om 03.40u bezoek vh gilde. Die dachten ook dat ik in diepe slaap zou zijn maar ik slaap zeer licht en kon ze dus tijdig 'weg jagen'...
Vriendje van me 1 straat verderop had afgelopen nacht minder geluk. Rns E uit zijn SB gejat...
Camera heeft een bewegingscensor vandaar dat die aan ging toen ze er waren.
En idd politie doet er nu niets aan moet terug komen als er iets is gebeurt
Bewegingssensor? Wat raar?-> de opname begint toch ver voordat er ook maar een vorm van beweging plaats vindt?!
Hoe werkt dat?
Wat voor Cam? Hardware? Software?
Misschien ook interessant voor anderen onder ons qua beveiliging.
Camera software kan hier heel goed mee overweg. Je kunt bijvoorbeeld instellen dat de camera constant opneemt in een "Buffer". Zodra er dan beweging ontstaat (verandering van beeld) kan je kiezen dat hij bijvoorbeeld 3 minuten voordat de beweging begon begint op op te slaan. En de opname kun je dan weer laten eindigen na bijvoorbeeld 3 minuten na de laatste beweging.
Is inderdaad mijn auto.. Thanks voor het plaatsen Roy!
Die camera neemt gewoon constant op, en slaat een extra opname op moment van beweging. Mijn vader hoorde die nacht iets rond half 4, en is toen zijn bed uitgegaan. Toen was er echter niks meer te zien, maar hebben we toch de beelden van die nacht nog eens doorgelopen.. En dan zie je dus dat er 2 van die clowns je auto staan te bekijken. Het lijkt er op het filmpje op dat ze de deurstijl aan bestuurderszijde beschijnen (waar je kan zien dat er een orgineel VW alarm in zit). Bij mijn vorige auto hebben ze al eens een RNS 510 gestolen, auto op dezelfde plek. Vandaar dat ik het tegenwoordig met een RCD 510 doe, uit voorzorgsmaatregelen hoe triest dat ook klinkt. Op de andere camera zie je ze aan komen rijden, ze zijn duidelijk niet aan het zoeken en weten precies waar ze zijn moeten... Ik ga er dus van uit dat het niet om de Radio te doen was.
De camera is 's avonds overigens amper te zien, zeker in 1 opslag (zoals die clown naar boven kijkt) is het eigenlijk niet te zien. Ik twijfel dus of ze deze gezien hebben, ook al maken ze wel gebaren inderdaad. Maar dat zou goed voor iets anders kunnen zijn daar zitten namelijk ook ramen.