Vakantie 2012
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Vakantie 2012
Waar gaan jullie dit jaar op vakantie?
En gaan jullie met of zonder GTI?
Ik ga 7 mei met de Gti naar Italie,Gardameer samen met het gezin een kleine 1100km rijden,
En de eerste 2 weken van Juli hebben we ook vakantie alleen waar heen weten we nog niet.
En gaan jullie met of zonder GTI?
Ik ga 7 mei met de Gti naar Italie,Gardameer samen met het gezin een kleine 1100km rijden,
En de eerste 2 weken van Juli hebben we ook vakantie alleen waar heen weten we nog niet.
Laatst gewijzigd door MkVI Nmgn op 27 feb 2012, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Re: Vakantie 2012
Haha
Ik ga over drie weken richting Bonaire, zonder GTI trouwens

Ik ga over drie weken richting Bonaire, zonder GTI trouwens

Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
Meivakantie zonder gti(mocht niet mee als handbagage
) en van de zomer naar Frankrijk naar de camping met het blaasmonster 

Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
- Gti-Mar
- Contacteer:
Leuk topic trouwensGti-Mar schreef:Meivakantie zonder gti(mocht niet mee als handbagage) en van de zomer naar Frankrijk naar de camping met het blaasmonster

Mvg Marco
in mei met de gti naar worthersee
een weekje auto's gapen en pilsjes drinken 

- MkVI Nmgn
Ja keer wat anders beetje over vakantie praten leek me wel leuk!Gti-Mar schreef:Leuk topic trouwensGti-Mar schreef:Meivakantie zonder gti(mocht niet mee als handbagage) en van de zomer naar Frankrijk naar de camping met het blaasmonster
Mede dankbaar door wilcoos die vroeg of ik me vakantie geld aan het sparen was omdat ik alles verkocht van mijn Gti

Groetjes Tonnie
- Gti-Mar
- Contacteer:

MKV Nmgn schreef:Ja keer wat anders beetje over vakantie praten leek me wel leuk!Gti-Mar schreef:Leuk topic trouwensGti-Mar schreef:Meivakantie zonder gti(mocht niet mee als handbagage) en van de zomer naar Frankrijk naar de camping met het blaasmonster
Mede dankbaar door wilcoos die vroeg of ik me vakantie geld aan het sparen was omdat ik alles verkocht van mijn Gti
Mvg Marco
Wij gaan met vrienden 10 dagen richting Kos. De Gti blijft thuis 

ga eerst in april 17 dagen lekker surfen en zeilen op Aruba
en hoop in de zomer ergens naar het zuiden af te zakken met het GTIetje

VW Golf GTI DSG MKVII
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV
Saab Aero 9.5

Voorheen :
VW Golf GTI DSG MKV

Saab Aero 9.5
- Black Edition 35
- Type auto: Golf Edition 35
Ik zit nu in Oostenrijk met de GTI.
Dus lekker over de Duitse baan heen geknald.
Gr. Vanuit de witte bergen
Dus lekker over de Duitse baan heen geknald.
Gr. Vanuit de witte bergen
Windsurfen?GTI-mkv schreef:ga eerst in april 17 dagen lekker surfen en zeilen op Arubaen hoop in de zomer ergens naar het zuiden af te zakken met het GTIetje
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- gerben302JD
- Type auto: Golf VI GTI
Normaal gesproken stond ik nu op de lange latten!
maar omdat mijn vrouw mama wordt, en dus er een dikke buik van heeft,
gaan er dus andere dingen voor!
En zomer (vakantie) is dus bij ons ook nog onzeker
mischien een paar daagjes weg met de kleine uk(wel in de gti)
Kijken eerst wel hoe alles verloopt.
Dus kort samengevat leuk zo'n baby!, maar het vreet aan je slaap en je vakantiedagen
Groet Gerben

maar omdat mijn vrouw mama wordt, en dus er een dikke buik van heeft,
gaan er dus andere dingen voor!

En zomer (vakantie) is dus bij ons ook nog onzeker
mischien een paar daagjes weg met de kleine uk(wel in de gti)

Kijken eerst wel hoe alles verloopt.
Dus kort samengevat leuk zo'n baby!, maar het vreet aan je slaap en je vakantiedagen

Groet Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
- MkVI Nmgn
Daarom zijn we vorig jaar ook niet op vakantie geweest,
En we gaan dit jaar voor het eerst een gezinsvakantie in Italië houden aan het Gardameer
Bella Italia Village (Camping)
Italië, Gardameer, Peschiera del Garda is toch een kleine 1100km rijden ik denk zelf een 13uurtjes want rijd met het gezin in de auto dus autobaan is niet voluit eerder cruisecontrol op 130/140 en even de telefoon applicatie installeren voor aral102 ^^
En we gaan dit jaar voor het eerst een gezinsvakantie in Italië houden aan het Gardameer
Italië, Gardameer, Peschiera del Garda is toch een kleine 1100km rijden ik denk zelf een 13uurtjes want rijd met het gezin in de auto dus autobaan is niet voluit eerder cruisecontrol op 130/140 en even de telefoon applicatie installeren voor aral102 ^^
Groetjes Tonnie
- gerben302JD
De camping!
daar zal het bij ons ook wel op uitdraaien!
Ben eerlijk gezegd totaal geen type voor de camping
ja vroeger met de vrienden een weekje zuipen en dan de tent in de fik als we naar huis gingen!
Moet het hotelgebeuren maar es rustig gaan loslaten.
Werkt trouwens goed die Aral app!
Groet Gerben
daar zal het bij ons ook wel op uitdraaien!
Ben eerlijk gezegd totaal geen type voor de camping
ja vroeger met de vrienden een weekje zuipen en dan de tent in de fik als we naar huis gingen!

Moet het hotelgebeuren maar es rustig gaan loslaten.
Werkt trouwens goed die Aral app!
Groet Gerben
- Gti-Mar
- Contacteer:
He gerben,
Voor de kleine man zag je mij ook niet op een camping hoor,maar ga nu voor de 5e keer,heerlijk man,vrije leven,auto naast de caravan,beetje wassen,poetsen enz en voor kids helemaal het einde....
Voor de kleine man zag je mij ook niet op een camping hoor,maar ga nu voor de 5e keer,heerlijk man,vrije leven,auto naast de caravan,beetje wassen,poetsen enz en voor kids helemaal het einde....
Mvg Marco
- gerben302JD
Klopt helemaal mee eensGti-Mar schreef:He gerben,
(als je natuurlijk kids hebt)

De camping is voor de kids het paradijs, mits mooi weer!

Kun je zelf ook lekker relaxen
En je hebt je hobby bij je, ook niet verkeerd
We gaan het allemaal meemaken

Groet Gerben
- MkVI Nmgn
Ik ben zelf ook totaal geen camping ganger,
Maar waar we heen gaan heeft 4½ ster en we gaan echt niet in een Caravan zitten of een Tent!
We hebben daar een luxe stacaravan met een eigen toilet en een douche en het is normaal voor 6 personen maar voor mij en mijn vriendin en onze zoon zal het wel groot zat zijn. Btw zit ook een auto wasplaats
HEEL BELANGRIJK!
Maar waar we heen gaan heeft 4½ ster en we gaan echt niet in een Caravan zitten of een Tent!
We hebben daar een luxe stacaravan met een eigen toilet en een douche en het is normaal voor 6 personen maar voor mij en mijn vriendin en onze zoon zal het wel groot zat zijn. Btw zit ook een auto wasplaats

Groetjes Tonnie
- haantje de voorste
- Type auto: Golf GTI ED35
Mooie camping en dito omgeving! Ben er in 2010 ook geweest. En Peschiera is een prima plaatsje om leuke auto's te spottenMKV Nmgn schreef:Daarom zijn we vorig jaar ook niet op vakantie geweest,

Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / Carbonio / GFB DV+/ - 357 PK / 460 NM
- MkVI Nmgn
Kijk Daar doen we het voor!
Zal mijn ogen openhouden en de Camera op zak
Zal mijn ogen openhouden en de Camera op zak
Groetjes Tonnie
Hmm dat ga ik niet zien op mijn vakantie denk, maar er staat wel een pickup voor me klaar 

Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- gerben302JD
Ja ja windsurfen, zeilen en jetskieenWilcoos schreef:Windsurfen?GTI-mkv schreef:ga eerst in april 17 dagen lekker surfen en zeilen op Arubaen hoop in de zomer ergens naar het zuiden af te zakken met het GTIetje

VW Golf GTI DSG MKVII
Voorheen :
VW Golf GTI DSG MKV
Saab Aero 9.5

Voorheen :
VW Golf GTI DSG MKV

Saab Aero 9.5
K dan, ik zit eind maart op Bonaire om te Kitesurfen, wakeboarden enzGTI-mkv schreef:Ja ja windsurfen, zeilen en jetskieenWilcoos schreef:Windsurfen?GTI-mkv schreef:ga eerst in april 17 dagen lekker surfen en zeilen op Arubaen hoop in de zomer ergens naar het zuiden af te zakken met het GTIetje

Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Wakeboarden in zout water...yuk!
2 jaar terug het Spaanse water op Curaçao gepakt, maar de eerste landing head first was geen plezierige ervaring ha ha!

K dan, ik zit eind maart op Bonaire om te Kitesurfen, wakeboarden enz
[/quote]
lekker hoe lang ga je ?

lekker hoe lang ga je ?
VW Golf GTI DSG MKVII
Voorheen :
VW Golf GTI DSG MKV
Saab Aero 9.5

Voorheen :