Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb een tijdje geleden het kapje kapot gemaakt bij de achterruitwisser...
Nu kwam ik dus erachter dat zonder kapje de ruitenvloeistof als een straal naar achter word gespoten
Ik ben een paar slopen hier in de buurt afgegaan maar geen resultaat. Iemand die misschien nog zo'n kapje heeft liggen? of misschien onderdelen nummer dan kan ik een nieuwe bestellen bij de dealer.
owh hahaha das jammer. Ik ga morgen even langs de dealer eens kijken hoeveel ze voor een plastik kapje gaan vragen Alleen ik zie het plaatje niet?
Dit was het onderdeel nummer toch? 5k6 955 435
KoNi schreef:owh hahaha das jammer. Ik ga morgen even langs de dealer eens kijken hoeveel ze voor een plastik kapje gaan vragen Alleen ik zie het plaatje niet?
Dit was het onderdeel nummer toch? 5k6 955 435
Yep dat is het onderdeelnummer, en als je even op het plaatje rechtermuis knop doet en dan afbeelding voorledig weergeven dan krijg je het in het groot te zien
KoNi schreef:Ik heb een tijdje geleden het kapje kapot gemaakt bij de achterruitwisser...
Nu kwam ik dus erachter dat zonder kapje de ruitenvloeistof als een straal naar achter word gespoten
Ik ben een paar slopen hier in de buurt afgegaan maar geen resultaat. Iemand die misschien nog zo'n kapje heeft liggen? of misschien onderdelen nummer dan kan ik een nieuwe bestellen bij de dealer.
Heb er eentje gehaalt 3,18 euro. Het was idd 6q6 nummer. Alleen kben er dus achter gekomen dat een pinnetje er ook eraf is gebroken. Want het sproeivloeistof komt niet bovenin mijn ruit maar blijft onder... Kga maandag ff naar de sloop en hele achter wisser halen.
Ik had eens bij andere golfjes gekeken en bij alle zat nog een dun buisje tot aan het plastik kapje. Deze is er niet meer bij mij. Dus vanaf die moer tot aan het plastik is bij mij open.
KoNi schreef:Ik had eens bij andere golfjes gekeken en bij alle zat nog een dun buisje tot aan het plastik kapje. Deze is er niet meer bij mij. Dus vanaf die moer tot aan het plastik is bij mij open.
Ook dat onderdeel is los te verkrijgen. Zoals jij het beschrijft moet het nr. 7 zijn. Het buisje loopt door. (zie tekening)
Vandaag nieuwe buisje gekocht alleen kom ik nu niet verder.
Kheb het boutje los gehaalt maar ik krijg de wisser arm niet los. Zit deze nog ergens aan vast? Ik durf namelijk niet te forceren bang dat ik het kapot maak
Bij de Dealer hebben ze een speciale slagtrekker ervoor
Dan is het zo gepiept alleen ik ging toen toch een glasdopje plaatsen en hij wou niet echt mee werken.
Vandaag naar wealer in Heerlen gegaan maar ze hadden geen tijd om mij bij express service te helpen...
Ik ga morgen maar eens langs de bouwmarkt en zoeken naar zo'n poelietrekker