Alpine INE-W920R

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
J3R
Type auto: MK7 GTI Performance

Alpine INE-W920R

Bericht door J3R »

http://www.alpine-electronics.nl/p/Prod ... /ine-w920r

Ik ben me aan het oriënteren op de Alpine INE-W920R. Met name vanwege de diefstallen van RNS510 en RNS315, is een afneembaar front hopelijk onaantrekkelijk voor het dievengilde.

Deze Alpine is een 2din's toestel met afneembaar frontje, speed pulse aansluiting en IGO kaartmateriaal.
Iemand al ervaring met de Alpine INE-W920R?

Zal alleen moeten uitzoeken in hoeverre de stuurbediening gaat werken met mijn GTI VI (model 2009) en welke adapters er nodig zijn, ik vermoed één van deze twee:

APF-D100VW (VW met board computer)
APF-S100VW (VW zonder board computer)

Daarnaast nog een 2din inbouwframe en plaatsing van een microfoon in het rooster naast de binnenverlichting in de hemel.
Its John
Type auto: Tiguan 4-Motion

Re: Alpine INE-W920R

Bericht door Its John »

Front eraf? je haalt er 3 knopje uit dat is de beveiliging.
Denk niet dat het veel afschikt, en dat ze het pas thuis opmerken dat er een paar knopjes missen.
Volkswagen Tiguan 2.0T 4-Motion
bzb

Bericht door bzb »

worden net zo goed gejat inderdaad ook pioneers, ik heb vorig jaar bij mijn baas er 3 moeten vervangen in zijn makkelijk open te breken alfa 159, ontbrekend frontje/gps antenne/radio kabelboom is geen probleem, hele front eraf is het beste
J3R
Type auto: MK7 GTI Performance

Bericht door J3R »

Wel dan ga ik maar verder op zoek naar een 2din apparaat met speed pulse en actuele kaarten, of ik laat de oude Becker erin zitten, waarschijnlijk nog de minste problemen.
GTI_MaRsS-72
Type auto: Golf 6 GTI

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

Quiksilver schreef:Wel dan ga ik maar verder op zoek naar een 2din apparaat met speed pulse en actuele kaarten, of ik laat de oude Becker erin zitten, waarschijnlijk nog de minste problemen.
Dan heb ik denk ik wel iets moois voor je voor een scherpe prijs :geek:

Zie link http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... 838#p40838
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”