Pagina 1 van 1

Op de rollenbank bij JD Engineering

Geplaatst: 25 jun 2011, 18:59
door Gies
Gewoon omdat het kan wilde ik na de stage 1 chiptuning en het plaatsen van een carbonio airbox toch wel eens weten wat voor cijfers dit oplevert.
Het resultaat?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Re: Op de rollenbank bij JD Engineering

Geplaatst: 25 jun 2011, 19:07
door NICO!
Leuke video, wat een geweld he? Ik kan altijd nog zeggen dat ik er bij was!

Re: Op de rollenbank bij JD Engineering

Geplaatst: 25 jun 2011, 19:21
door 3Edition
Mooi resultaat! Zijn er al resultaten bekend van stage 1 met en zonder carbon airbox?

Re: Op de rollenbank bij JD Engineering

Geplaatst: 25 jun 2011, 21:50
door superdave
Was dat tijdens de meeting?
Was een mooie run.

hoe heb je die waas op je kenteken gekregen?

Re: Op de rollenbank bij JD Engineering

Geplaatst: 25 jun 2011, 22:41
door Edition30
Hoi Gies,

Mooi resultaat. Wat was de invloed nou van de Carbonio?

Je uitdraai kan je plaatsen i het topic "plaats hier je vermogens uitdraai" http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ?f=20&t=52.

In tegenstelling tot het AW forum heb je hier dan (straks) alle uitdraaien bij elkaar en kan je precies zien wat de verschillen zijn tussen de stages en de modellen.

Re: Op de rollenbank bij JD Engineering

Geplaatst: 26 jun 2011, 00:57
door Gies
@Edition30 & 3Edition
Mooi resultaat. Wat was de invloed nou van de Carbonio?
Geen idee, ik heb nooit een run gedaan met alleen stage 1.
Je uitdraai kan je plaatsen i het topic "plaats hier je vermogens uitdraai"
Weet ik, heb 'm er gelijk vorige week zaterdag al bij gezet.
hoe heb je die waas op je kenteken gekregen?

Ik gebruik deze optie in PowerDirector 9, Adobe after effects werkte niet zo lekker

Re: Op de rollenbank bij JD Engineering

Geplaatst: 04 jul 2011, 17:58
door Konjo
Krijg je alle pk's wel goed op de weg. Ik zit er ook aan te denken om dezelfde aanpassingen te doen maar ik ben bang dat de voorkant de hele tijd aan het slippen is :P

Hoe zijn jouw ervaringen?

Re: Op de rollenbank bij JD Engineering

Geplaatst: 04 jul 2011, 19:29
door Gies
Konjo schreef:Krijg je alle pk's wel goed op de weg. Ik zit er ook aan te denken om dezelfde aanpassingen te doen maar ik ben bang dat de voorkant de hele tijd aan het slippen is :P
Hoe zijn jouw ervaringen?
Konjo, ik heb tot nu toe nog niet echt alles uit de kast kunnen halen maar daar heb ik in het Nederlandse verkeer ook geen behoefte aan, af en toe een leuke tussensprint sta ik mezelf nog wel toe maar het moet niet te gek worden.
Het risico is te groot en andere weggebruikers houden er ook geen rekening mee.
Ik ben ook niet het type dat zich laat verleiden tot een sprint op de eerste meters bij een verkeerslicht dus van dat slippen merk ik niet veel maar als ie dan eenmaal rolt is het wel heerlijk om in "S" of manual even door te trekken.
Binnenkort zal ik op een rustige zondagochtend op de Oberhausen straight met Aral Ultimate 102 in de tank eens kijken wat z'n echte mogelijkheden zijn. :mrgreen:

Re: Op de rollenbank bij JD Engineering

Geplaatst: 04 jul 2011, 20:06
door Konjo
Ok dank je wel,

Nee idd bij elk stoplicht een sprintje doen zit er ook bij gelukkig niet in. En ik zie nu ook dat je een DSG hebt.
Ok laat maar even wat horen als je in Duitsland bent geweest :P