Goedeavond iedereen,
Al langere tijd zit ik al mee te kijken op de gti forum en nu vond ik het toch wel tijd worden om mezelf eventjes aan te melden en mee te posten.
Mijn naam is Burak ik ben 25 jaar oud en ik heb een echte vw hartje. Mijn eerste auto was een golf 3 uit 1997 daar heb ik met alle plezier in gereden. In 2009 wou ik toch een wat nieuwere model auto en kocht ik een Golf V GTI uit 2005. Ik had de auto helemaal naar mijn zin gemaakt : bumpers en side skirts mee laten spuiten, r32 achterlichten erop, xenon zelf ingebouwd en de auto laten chippen bij JD Engineering en dat was echt waanzinnig!! Nadat ik klaar was met alles heb ik ( achteraf met spijt ) mijn auto verkocht. Er stond 130,000 km op en ik dacht dat dat al aardig veel was mooi niet dus, auto was is in de 3 jaar dat ik hem had altijd onderhouden geweest bij VW dealer en net een nieuwe distributieriem erin laten zetten dus stom dat ik hem heb verkocht.
Ik heb nog kort ( 8 maanden ) in een Mercedes C280 2008 model gereden auto had veel comfort maar er ontbrak toch iets, dus ik op zoek naar een Ja je raad het al een golf 6 gti. Na een tijdje gezocht te hebben heb ik hem gevonden koop contract is getekend en ik mag hem woensdag 6 februari ophalen. Wat ik nog aan de gti zou willen doen is eigenlijk een bluetooth systeem erin laten zetten en R20 achterlichten.
Ohja niet te vergeten ga ik natuurlijk weer langs bij JD alleen heb ik nu een DSG bak en daar schijnen ze weer een speciale chip voor te hebben, als iemand informatie erover heeft ik hoor het graag. En tot slot nog even een paar foto's van de nieuwe gti.
*UPDATE*
Na 2 weken te hebben gewacht mocht ik de auto eindelijk ophalen. Foto's zijn even snel genomen met de telefoon en de auto is niet schoon

To do list :
Zondag aanpassingen/verandering met vcd's thanks to kloux and staff! ( Finished )
Bearlock systeem
Alle het verlichting in led inplaats van gele verlichting

R32 Remmen
Led Kentekenverlichting
Zwarte Grill Embleem
Bluetooth Module
R20 achterlichten
Carbonio intake
Uitlaat systeem milltek
JD Chip op maat
Verlagen
Milltek Cat-back