Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zal hierbij alvast even aangeven. We doen geen groupbuy van deze delen. Wij leveren ze alleen incl montage (en de montage is maar 10 euro, dat ben je ook aan verzending kwijt normaliter), andere bedrijven als showoffimports zijn echt de onderdelen leveranciers (net als biesheuvel etc), die zijn er veel meer op ingericht om dagelijks 50 doosjes te gaan versturen. Wij tunen in die tijd liever een auto.
Zou het nuttig zijn om deze divertervalve upgrade
te doen tegenover een gezonde standaard dv op een Gti VI.
Wat zou het verschil zijn..?
Iemand een kleine omschrijving wat het meest opvallend zou zijn mocht je upgraden.
Mijn dealer liep al te zeuren over een oilcatchcan ..Ga de gok niet wagen ..Maar een howto is misschien wel leuk voor de knutselaars .waaronder ik zelf fijne dag allemaal
Laatst gewijzigd door Frits@Vrolijk op 10 okt 2013, 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook wel benieuwd of het echt merkbaar is, wacht op de eerste bevindingen hier.
Zou zeggen dat 0,1bar extra druk bovenin zeker een redelijke vermogenswinst moet opleveren. (zeker voor dat geld)
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm) ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Ik heb hem dit weekend gezien bij showoff imports maar hun zeiden dat de normale altijd een beetje lekt, lijkt me niet helemaal waar als je ziet hoeveel vermogens er worden gehaald met de standaard
bzb schreef:Ik heb hem dit weekend gezien bij showoff imports maar hun zeiden dat de normale altijd een beetje lekt, lijkt me niet helemaal waar als je ziet hoeveel vermogens er worden gehaald met de standaard
Misschien missen wij allemaal tussen de 5000-6500 toeren wel 5-10pk
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm) ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)