Pagina 1 van 2
De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 25 sep 2013, 16:01
door Koreaan
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 25 sep 2013, 16:03
door Schippersss
Goeie zaak, zo v6 van vw is de enige echte R met mooi geluid.
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 25 sep 2013, 16:26
door Hillebrand
Vind ik leuk!

Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 25 sep 2013, 16:37
door g-loudertje
Oh yeah

Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 25 sep 2013, 16:49
door kevin78
hehe zo wel heel erg vet zijn een 3.0 met twin turbo!!
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 25 sep 2013, 16:55
door JGHans
Kom maar op... Geluid van de 6 cilinder blijft het mooist

Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 26 sep 2013, 22:15
door Elmo
Heerlijk die roffel!
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 27 sep 2013, 08:39
door sitechris
Prachtig zo'n zescilinder. Zou mooi zijn.
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 28 sep 2013, 17:03
door WimGTI
Laat maar komen!

Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 01 okt 2013, 10:32
door maRRRtinus
Schippersss schreef:Goeie zaak, zo v6 van vw is de enige echte R met mooi geluid.
Niet akkoord, als de R voor 'Racing' staat zijn de huidige r20 modellen de enige echte R want die rijden de 'oude' R32 het snot voor de ogen.
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 01 okt 2013, 10:54
door kevin78
maRRRtinus schreef:Schippersss schreef:Goeie zaak, zo v6 van vw is de enige echte R met mooi geluid.
Niet akkoord, als de R voor 'Racing' staat zijn de huidige r20 modellen de enige echte R want die rijden de 'oude' R32 het snot voor de ogen.
De oude wel, deze nieuwe niet met twin turbo setup!!!
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 01 okt 2013, 11:15
door 73GTI
maRRRtinus schreef:Schippersss schreef:Goeie zaak, zo v6 van vw is de enige echte R met mooi geluid.
Niet akkoord, als de R voor 'Racing' staat zijn de huidige r20 modellen de enige echte R want die rijden de 'oude' R32 het snot voor de ogen.
Toch denk ik, dat Vettel in een 'oude' R32 iedereen hier met een R20 het snot voor de ogen rijdt op de Ring
mvg lex
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 01 okt 2013, 11:56
door Schippersss
maRRRtinus schreef:Schippersss schreef:Goeie zaak, zo v6 van vw is de enige echte R met mooi geluid.
Niet akkoord, als de R voor 'Racing' staat zijn de huidige r20 modellen de enige echte R want die rijden de 'oude' R32 het snot voor de ogen.
Ik had het over het geluid, die 2.0t klinken aardig maar verre van zo mooie v6.
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 01 okt 2013, 12:36
door maRRRtinus
Schippersss schreef:maRRRtinus schreef:Schippersss schreef:Goeie zaak, zo v6 van vw is de enige echte R met mooi geluid.
Niet akkoord, als de R voor 'Racing' staat zijn de huidige r20 modellen de enige echte R want die rijden de 'oude' R32 het snot voor de ogen.
Ik had het over het geluid, die 2.0t klinken aardig maar verre van zo mooie v6.
Wel akkoord

Zelfs mijn oude Leon vr6 met miltek en BMC klonk veel beter dan mijn huidige R. Eigenlijk klonk ie zonder miltek uitlaat ook al beter

Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 28 mar 2014, 14:44
door Koreaan
Reed laatst in een Golf 4 2.8 4 motion.
Reed ok en klonk inderdaad goed.
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 19 apr 2014, 14:41
door bluetiger

Volkswagen toont op de Auto China in Beijing hoe ver het zijn 2.0 TFSI kan uitknijpen: tot 200 pk per liter in dit geval (da’s 10 pk/l minder dan zusje Audi), omhuld door een extra dikke Golf met 4Motion. Dit is de Golf R 400.
De R400, op basis van de Golf (7) R, sprint in 3,9 s van 0-100 km/h, en haalt een topsnelheid van 280 km/u. De auto, die 1.420 kg in de schaal legt (dus 3,55 kg/pk), heeft flink uitgeklopte wielkasten met hierin 19-inch lichtmetaal. Extra wijde koelopeningen, een carbon splitter en de gele accentlijnen onderscheiden de studie verder van de ‘gewone’ R met zijn laffe 300 peekaatjes. Het maximumkoppel van de R400 komt uit op 450 Nm (+70).
Aan de achterzijde zien we een diffuser met twee grote uitlaatpijpen, een knipoog naar de R32, en een dubbele dakspoiler. Praktisch blijft het concept wel, want je kunt er dankzij zijn twee achterstoelen nog steeds 4 personen in kwijt.
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 19 apr 2014, 20:57
door maRRRtinus
Zet hem zo maar voor mn deur

Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 19 apr 2014, 21:14
door Crokko
En 1 voor mijn deur.

Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 19 apr 2014, 21:38
door bluetiger
Hier ook. Bruut ding
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 19 apr 2014, 23:18
door Nikkor27
Pff, zo'n ding moet toch eecht een 6-cylinder aan boord hebben! Terug upsizen VW!

Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 20 apr 2014, 09:13
door maRRRtinus
Nikkor27 schreef:Pff, zo'n ding moet toch eecht een 6-cylinder aan boord hebben! Terug upsizen VW!

Ja weet t niet hoor, zo'n v6 hoe gaaf ik ze ook zelf vind, maakt zo'n kleine auto toch wel erg zwaar in de neus.
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 20 apr 2014, 13:53
door Crokko
maRRRtinus schreef:Nikkor27 schreef:Pff, zo'n ding moet toch eecht een 6-cylinder aan boord hebben! Terug upsizen VW!

Ja weet t niet hoor, zo'n v6 hoe gaaf ik ze ook zelf vind, maakt zo'n kleine auto toch wel erg zwaar in de neus.
Precies.
En je achterbank inleveren om daar de V6 te plaatsen is ook weer zoiets.
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 20 apr 2014, 16:34
door Nikkor27
Waarvoor ben je precies bang dan, dat ie niet genoeg trekkracht heeft met 400pk/450nm?
Of dat ie daarmee overstuur of onderstuur creëert dankzij die zware neus?
Autoblog wist anders mede te delen
het vermogen gaat naar de wielen via een Haldex-koppeling en geïntegreerde elektronische sperdifferentiëlen. XDS+, een soort torque vectoring, op vóór- en achteras is standaard.
De brom was toch echt wel iets speciaals!
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 22 apr 2014, 16:37
door Nikkor27
Re: De terugkeer van de R32?
Geplaatst: 22 apr 2014, 17:37
door bzb
Nikkor27 schreef:Pff, zo'n ding moet toch eecht een 6-cylinder aan boord hebben! Terug upsizen VW!

en gelijk 15 ruggen extra betalen voor de uitstoot tax zeker
