Ik heb ooit een voorsteltopic gehad van me auto , maar omdat het een beetje te openbaar was heb ik toen de meeste fotos verwijdert uit mijn topic .Hierbij wil ik een nieuw topic starten met een "korte" samenvatting voor de mensen die mijn auto niet kennnen of niet meer weten hoe die uitzag

Het begon allemaal met een originele gti met 38.000 km op de klok

Toen heb ik de hele achterkant gespoten

Halve maandje dicht gelast in de moterkap en gespoten

Nieuwe grill , voorbumper,spoiler gespoten en alle roosters in de kleur

30mm H&R veren

AMG velgen 8,5jx19 et45

sideskirts gespoten

Achterlichten gespoten

FK schroefset voren helemaal omlaag gedraait en achter volgens mij nog een cm schroefdraad over

Originele xenon koplampen met adapters ingebouwt , us verlichting op 30% en 6000K

r32 achterlichten

Omdat de schokdempers achter bij FK niet zon geweldige qualiteit zijn heb ik van IS Racing een setje gehaald (hardheid instelbaar)

Toen een inlaat systeem van Evolution Motersport (Evoms) ingebouwt . (heel erg tevreden over geluid is super en meer lucht is altijd goed

Edition 30 voorspoiler monteerd (origineel vw ) Deze is iets lager dan de originele gti spoiler .

Downpipe in 3 inch met 200 cells katalysator monteerd van IS Racing

Spatborden voren 1,5 cm verbreed

Op de meeting in Weeze

Bij Jd geweest voor een chip op maat (heel tevreden over ) was een leuke dag en ze hebben zich echt de tijd genomen ervoor .
De software werd door Martijn 3 keer aangepast voor dat hij er tevreden over was en dat is ook aan de curve te zien .

Erna een Bull x r32 style zonder middendemper gemonteerd (geheel 3 inch) En de difuser van de r32 (origineel vw )
Alles in de kleur van de auto gespoten , ook de reflektoren omdat die licht rood zijn vond ik dat niet zo mooi .

Zo nu zijn we aan het einde aangekomen van deze "korte" samenvatting
Ik heb sinds kort ook nog een setje originele Lamborghini Gallardo velgen gekocht die ik nieuw heb gespoten en nieuwe banden heb monteerd . Nu moet ik alleen nog naafkapjes hebben en dan kan hij er weer tegenaan voor dit seizoen .
Foto van de binnekant is van voor het spuiten toen zag de lak er nog niet zo geweldig uit en vooral mat .