Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sindskort ben ik een beetje aan het rondkijken voor een V GTI.
Ben er ondertussen wel uit dat ik een GTI met OEM xenon wil.
Als ik deze optie aanvink houd ik maar heel weinig GTI's over..
Mijn vraag; Is de OEM xenon makkelijk te krijgen + in te bouwen & wat voor prijskaartje zit hier ongeveer aan?
Denk dat je dan beter een auto met origineel xenon moet kopen. Wil je het echt goed doen, dan moet je de lampen, hoogte regeling met sensoren en was installatie op de auto zetten. Dat gaat aardig in de kosten lopen. Auto's van voor 31dec 2006 hoeven niet aan was installatie en hoogteregeling te voldoen en zou je dus alleen de lampen kunnen vervangen. Prijzen daarvan op internet zitten meestal rond de 700 euro.
Afhankelijk van het bouwjaar/modeljaar van de GTI (ik dacht vanaf 2007 ???) heb je ook niveau-regeling en koplampsproeiers nodig.
Kufatec levert o.a. een complete set (behalve koplampsproeiers). KLIK: Kufatec system VW Golf 5
Floppie schreef:Xenon zit ook vaak al op de V - editie 30 uitvoering.
Maar was wel een optie en maakte deel uit van het Advance pakket (Xenon, pdc, zicht en licht II).
Ehhh... Ik heb een ED30, GEEN PDC (dus geen Advancepakket) maar wel Xenon, koplampsproeiers enz. af fabriek (Duitsland)
Het was ook als een losse optie te koop, maar met het advance pakket was het een betere aanbieding. Heb je wel buitenspiegels die kunnen inklappen en automatisch naar benedendraaien als je de achteruit inschakelt?
Edition30 schreef:Heb je wel buitenspiegels die kunnen inklappen en automatisch naar benedendraaien als je de achteruit inschakelt?
Ik heb wel spiegels die omklappen als ik ergens tegen aan rij...
Maar nee, helaas heb ik dat dus niet. Is het trouwens mogelijk dat achteraf nog voor elkaar te krijgen?
Is wel handig om zicht op je velgen te houden bij het parkeren langs de stoep...
Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe je dit bekijkt.
Deze optie pakketten veranderen per modeljaar, per uitvoering, per land om maar enkele voorbeelden te noemen. ---> marktstrategie.
Maar zoals gevraagd, is het mogelijk achteraf op een V GTI buitenspiegels die kunnen inklappen en automatisch naar benedendraaien als je de achteruit inschakelt te monteren / in te stellen?
Floppie schreef:Maar zoals gevraagd, is het mogelijk achteraf op een V GTI buitenspiegels die kunnen inklappen en automatisch naar benedendraaien als je de achteruit inschakelt te monteren / in te stellen?
240 schreef:Op de 240 ltd edition zit het ook standaard.
Yep... bi-xenon.
Alhoewel er ook uitvoeringsverschillen in de 240 LE zijn.
Ja, maar dat zijn dan toch de opties zoals leder en/of dsg? Of zijn er nog meer opties?
Bij mij draait de spiegel dus ook en kunnen ze inklappen.
Niet allen hebben een multifunctioneel stuur, Detroit-velgen, 5- deurs uitvoering, 10 speaker soundsysteem.
(bovenstaand op plaatje is wel standaard op de 240 LE).