Schade aan velg / BBS velgbeschermer

Alles over de velgen, banden. onderstel en remmen keuzes van jouw GTI
Plaats reactie
Verlengsnoer

Bericht door Verlengsnoer »

Onder de golf zitten bbs rx-r velgen.

Een tijd geleden heb ik rechts voor schade gereden bij het inparkeren. Ik had er aardig de p. Ik had mij voorgenomen om nieuwe velg bescherm ringen te kopen als ik mij ging storen aan de schade.
Niet lang geleden heb ik ook schade gereden rechts achter! Twee velgen met schade[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Hierbij een foto van rechtsvoor! Bovenste foto is gemaakt na schade en de foto eronder is van na het met de hand terugbuigen.
Afbeelding

Hieronder de schade rechts voor. De bovenste foto zoals in rond reed en eronder de schade onder de velgbeschermer.
Afbeelding

Het verwijderen van de ringen is een fluitje van een cent! De 3M plaklaag eraf krijgen is een hele klus gebleken. Ik heb geen sticker verwijderaar gebruikt. Ben secuur te werk gegaan met een klein stanleymesje, sop en heel wat geduld. Op de plek waar ik schade heb op de velg onder de bescherm ring heb ik schuurpapier gebruikt. Ik heb het vlak gemaakt zodat de ring er mooi overeen zou vallen.
Afbeelding

En nu ver weg blijven van stoepranden

Afbeelding

Afbeelding
bzb

Re: Schade aan velg / BBS velgbeschermer

Bericht door bzb »

nadeel van platte bandjes, ik zou ze bij sommige rotondes nog naar de gal rijden, blijf mooi op me 18" :mrgreen: maar goed gefixed maar weer!
eddiea
Type auto: Golf MK6 GTI

Bericht door eddiea »

Lekker bezig :roll: .....

Waar zijn de originele ventieldopjes?
Verlengsnoer

Bericht door Verlengsnoer »

@eddiea: de originele zijn alle 4 een tijd geleden ontvreemd!
De bestelling bestond uit twee bescherm ringen en een setje originele ventieldoppen. Ik heb ze na het nemen van de foto's erop gedraaid [WINKING FACE]

@bzb: ik kan rotondes niet vol nemen ;) de golf 5 met verlagingsveren van H&R lopen bij mij voor in de kuip als ik te hard een rotonde neem. Ik geloof dat dit niet op de 6 het geval is met 225 30 20...kan ook aan de originele dempers met de veren liggen.
Laatst gewijzigd door Verlengsnoer op 06 okt 2014, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
bzb

Bericht door bzb »

bij mij liep t ook al vlot aan, op standaard onderstel zelfs op de nurburgring, kassen gerold en de kuipen over het omhooggebogen lippie, nu kan ik overal flat out
Plaats reactie

Terug naar “Velgen / Banden / Onderstel / Remmen”