Ik heb sinds gister een update laten doen.. Na deze update doet me rns heel raar, de lichten van de knoppen werken meestal niet..hij schakelt soms vanzelf uit tijdens het rijden, en bij het starten en stoppen van de auto gaat hij niet zelf aan of uit maar moet dit handmatig gedaan worden.. Wat ik wel weet is dat er een update van een b versie eropt zit.. En ik demk dat ik de d heb?? Wie kan me hierbij helpen of de juiste tips geven..
Dit is mijn rns 510:
delivery part number: 1t0035680d
Hw version: h03
Sw version: 4020
Wie kan me helpen met mijn rns 510!?
Re: Wie kan me helpen met mijn rns 510!?
memoo-p schreef:Ik heb sinds gister een update laten doen.. Na deze update doet me rns heel raar, de lichten van de knoppen werken meestal niet..hij schakelt soms vanzelf uit tijdens het rijden, en bij het starten en stoppen van de auto gaat hij niet zelf aan of uit maar moet dit handmatig gedaan worden.. Wat ik wel weet is dat er een update van een b versie eropt zit.. En ik demk dat ik de d heb?? Wie kan me hierbij helpen of de juiste tips geven..
Dit is mijn rns 510:
delivery part number: 1t0035680d
Hw version: h03
Sw version: 4020
als je een update hebt alten doen zou ik eerst is terug gaan bij de gene die het voor je heeft gedaan. Als je er niet uit komt wil ik er wel is naar kijken voor je. Er kan verkeerde firmware geladen zijn. Ik denk dat je systeem nu softwarematig een D is. Om te zien wat het hardware nummer is zou je hem moeten uitlezen met VCDS. Hier kan ik je ook mee helpen.