Ruitenwisser hapert
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Ruitenwisser hapert
Sinds gisteren haperen mijn voorste ruitenwissers. Wanneer ik ze aan zet gaan ze maar 20 cm omhoog en daarna schokken ze een beetje en doen niets meer. Ik krijg ze nog wel naar beneden. Is dit een bekend probleem ?
- Brassertje
- Type auto: Golf 6 GTI
Re: Ruitenwisser hapert
Ruitenwisser mechanische kapot. Gebeurd wel eens dat er water op komt doordat paravan niet goed gemonteerd is en loopt het water op je raam mechanisme en dan gaat die vast zitten. Zou hem.niet terug duwen oid soms breek je je wisser arm ook af.
Succes.
Succes.
-
Gisteren de ruitenwisser en de mechaniek gedemonteerd en deze zat idd zo vast als een huis. Ik dacht vraag bij de dealer even wat een nieuw mechaniek kost, 135,00 euro
Vandaag bij BM onderdelenshop in Surhuisterveen een mooie tweedehands gehaald voor 35,00 euro
Deze gemonteerd en hij wist weer als vanouds. Weer helemaal tevreden.

Vandaag bij BM onderdelenshop in Surhuisterveen een mooie tweedehands gehaald voor 35,00 euro

Mijn ruitenwisser doet opeens helemaal niks meer,hoor wel het motortje. Wil ook dat mechaniek bestellen bij bm onderdelen.Riddick1 schreef:Gisteren de ruitenwisser en de mechaniek gedemonteerd en deze zat idd zo vast als een huis. Ik dacht vraag bij de dealer even wat een nieuw mechaniek kost, 135,00 euro![]()
Vandaag bij BM onderdelenshop in Surhuisterveen een mooie tweedehands gehaald voor 35,00 euro![]()
Is dit nog redelijk eenvoudig zelf te doen, dan gaat het vooral om de positie van dat mechaniek tov motortje wat je moet los halen. Heb al het eea op you tube gezien.
Gr. Martin.
-
Valt wel mee qua werk en je moet gewoon zien hoe het mechaniek op de wisser zat en dat zo ook bij de nieuwe doen, heb ik ook gedaan. En goed vastdraaien want anders moet je 2 keermartin schreef:Mijn ruitenwisser doet opeens helemaal niks meer,hoor wel het motortje. Wil ook dat mechaniek bestellen bij bm onderdelen.Riddick1 schreef:Gisteren de ruitenwisser en de mechaniek gedemonteerd en deze zat idd zo vast als een huis. Ik dacht vraag bij de dealer even wat een nieuw mechaniek kost, 135,00 euro![]()
Vandaag bij BM onderdelenshop in Surhuisterveen een mooie tweedehands gehaald voor 35,00 euro![]()
Is dit nog redelijk eenvoudig zelf te doen, dan gaat het vooral om de positie van dat mechaniek tov motortje wat je moet los halen. Heb al het eea op you tube gezien.