Sinds gister in het bezit van een prachtige MKV gti, maar heb een paar kleine probleempjes op elektronica gebied waar ik jullie hulp wellicht bij kan gebruiken;
* Gister probeerde ik de toeter en deze sloeg 1x aan en daarna niet meer ? (gaat om een ingeleerde GTI 6 stuur), zat zelf aan de kabel aansluiting of iets dergelijks te denken gezien die het wel één keer gedaan heeft?
* Tevens wil mijn auto niet op slot met de afstandsbediening, alarm gaat er wel op, maar kan de deur wel gewoon open doen (owja dan begint die behoorlijk te schreeuwen

* En mijn RNS510 wil geen adressen laten invoeren, navigatie op centrum werkt wel gewoon, maar kan geen adressen invoeren (tevens is die niet in Nederlandse taal?) denk dat hiervoor een nieuwe firmware / mappen geïnstalleerd moeten worden ??
Misschien hier een beetje offtopic, maar scheelt weer 1 topic openen:
Hoe werkt coming/leaving home functie ? het zit er op, maar als ik mijn auto op slot zet of open doet gaat mijn verlichting (afgezonderd onder de spiegels) niet branden (en hem de verlichtingsknop wel op automatische functie staan) , is dit een kwestie van aanzetten via de pc ?
Alvast bedankt!
Gr. Evert-Jan