Nieuw forum.
- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Nieuw forum.
Sorry, maar dit was de beste optie. Ik laat het oude forum bestaan en zo kunnen jullie zaken die belangrijk zijn nog kopiëren (knippen en plakken) naar dit forum.
het oude forum blijft te vinden onder http://www.freeforum101.com/golfgti
het oude forum blijft te vinden onder http://www.freeforum101.com/golfgti
Groeten, Nico
- Dirk
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Contacteer:
Re: Nieuw forum. LEES DIT EERST!
Lijkt me een prima optie Nico!
Prima forum! Alleen de plaatjes mogen max 800 pixels breed zijn? normaal doet een forum dat tog zelf verkleinen ofzo?
Prima forum! Alleen de plaatjes mogen max 800 pixels breed zijn? normaal doet een forum dat tog zelf verkleinen ofzo?
Audi A4 1.8 TFSI
- NICO!
- Forumeigenaar
Foto's zouden nu wel moeten kunnen. Maar voor het forum zou maximaal 800 breed beter zijn, maar groter kan nu ook.
Groeten, Nico
prima initiatief, nu nog een een mooie favicon 

-
wil bij deze even me complimenten geven via deze weg.... Is echt een mooi forum geworden .. Lekker actief . betrap me erop dat ik elke dag wel even kijk. Aan alle leden en moderators keep up the good work
- NICO!
- Forumeigenaar
Tot mijn spijt moet ik mededelen dat het oude forum verdwenen is. Als er geen logins meer zijn voor 6 maanden dat heffen ze hem op.
Dirk, jouw avatar kwam daar vandaan en vandaar dat er een kruisje staat waar je avatar zou moeten staan
Dirk, jouw avatar kwam daar vandaan en vandaar dat er een kruisje staat waar je avatar zou moeten staan

Groeten, Nico
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Wordt dan ook weleens tijd voor een nieuwe Dirk..NICO! schreef:Tot mijn spijt moet ik mededelen dat het oude forum verdwenen is. Als er geen logins meer zijn voor 6 maanden dat heffen ze hem op.

Groet RobvR
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: Nieuw forum.
Nico nu we het toch over avatar hebben ik wou er laatst een posten maar er kwam elke keer Dat die te groot was kwa kb je mag er 12 ofzo en had er 31 maar als ik me foto kleiner maakte zag je er niks op
Is er een optie dat we tot 50 kb kunnen uploaden. ?
Is er een optie dat we tot 50 kb kunnen uploaden. ?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- NICO!
- Forumeigenaar
Uh nee, want dan kost het alleen maar meer serverruimte. Mijn avatar voldoet ook aan de afmetingen en is volgens mij heel duidelijk en zuiver. Misschien een ander programma gebruiken om hem te maken?
Groeten, Nico
- MkVI Nmgn
50kb merk je helemaal niks van op server ruimte
maar gebruik paintshop pro en dan heb ik al de afmetingen die er staan maar red de kb's niet maar zal wel niet de enigste zijn met dit probleem want ik zie dat er heel veel mensen zijn zonder avatar
Maar als je zeker weet dat jou het lukt dan mag je wel mijn foto proberen naar de 6kb
Heb me avatar nu online gekregen maar dan via ImageShack en die is sowieso groter als de op gegeven 6kb

Even een voorbeeld van een ander forum waar mijn avatar opstaat
Huidige afbeelding:
Maximale afmetingen; breedte: 110 pixels, hoogte: 150 pixels, bestandsgrootte: 195.31 KiB.

Maar als je zeker weet dat jou het lukt dan mag je wel mijn foto proberen naar de 6kb
Heb me avatar nu online gekregen maar dan via ImageShack en die is sowieso groter als de op gegeven 6kb

Even een voorbeeld van een ander forum waar mijn avatar opstaat
Huidige afbeelding:
Maximale afmetingen; breedte: 110 pixels, hoogte: 150 pixels, bestandsgrootte: 195.31 KiB.
Groetjes Tonnie
- NICO!
- Forumeigenaar
Maar het is dus gelukt. En de avatar is duidelijk te zien, lijkt me. Probleem opgelost 

Groeten, Nico
- MkVI Nmgn
48 is een stuk groter als 6
denk wel dat er nu een stuk meer zullen komen anders maak ik als ik straks thuis zit wel even een nieuwe topic voor het uploaden van een avatar met een goede uitleg

Groetjes Tonnie
- NICO!
- Forumeigenaar
Groeten, Nico
- Dirk
- Contacteer:
haha sorry jongens, als ik weer eens zwem in de tijd zal ik weer wat leuks voor maken
Audi A4 1.8 TFSI